تعویق واگذاری سهام سایپا تا اسفند ۱۴۰۴ 

در جلسه چهارصد و سی و هشتم هیأت واگذاری که به ریاست سید علی مدنی‌زاده، وزیر اقتصاد برگزار شد، اعضا تصمیم گرفتند واگذاری سهام شرکت سایپا را تا اول اسفند ۱۴۰۴ به تعویق بیندازند.

به گزارش اصفهان زیبا؛ در جلسه چهارصد و سی و هشتم هیأت واگذاری که به ریاست سید علی مدنی‌زاده، وزیر اقتصاد برگزار شد، اعضا تصمیم گرفتند واگذاری سهام شرکت سایپا را تا اول اسفند ۱۴۰۴ به تعویق بیندازند.

🔹 وزارت صمت درخواست تعویق داد

وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارائه برنامه اصلاحی، از هیأت واگذاری خواست تا فرصت بیشتری برای آماده‌سازی سایپا فراهم شود. هیأت نیز با این درخواست موافقت کرد و مهلت واگذاری را تا ۶ ماه تمدید کرد.

🔹 هدف از تعویق، اصلاحات ساختاری است

دولت قصد دارد با این تعویق، زمینه لازم برای اصلاحات مدیریتی، بهره‌گیری از امکانات موجود و افزایش آمادگی این خودرو برای واگذاری را فراهم کند.