فوایدی از اتصال با زمین

بدن ما خواه‌ناخواه به خاطر وجود وسایل الکترونیکی و برخورد با آن و نیز مصرف بعضی از غذاهای ناسالم و استرس دچار یون‌‌های منفی می‌شود، یون‌هایی که به بدن آسیب می‌زند.اما، برای رفع آن، لازم است به راهکارهای موثری دست یافت

به گزارش اصفهان زیبا؛ بدن ما خواه‌ناخواه به خاطر وجود وسایل الکترونیکی و برخورد با آن و نیز مصرف بعضی از غذاهای ناسالم و استرس دچار یون‌‌های منفی می‌شود، یون‌هایی که به بدن آسیب می‌زند.

اما، برای رفع آن، لازم است به راهکارهای موثری دست یافت، یکی از راهکار موثری برای رهایی از یون‌های منفی، اتصال با زمین است.

منظور از اتصال با زمین، ارتباط مستقیم با طبیعت‌هایی همچون خاک و ماسه است.

راه رفتن روی ماسه‌های ساحل یا دراز کشیدن روی یک صخره و به‌طور کلی اتصال مستقیم پوست بدن به سطح زمین بسیار مفید است.

جالب است بدانید یون‌های منفی زمین کمک می‌کنند تا یون‌های مثبتی که هر روز در بدن ما از طریق خوردن غذاهای ناسالم، قرار گرفتن در معرض وسایل الکترونیکی و تلفن همراه و استرس به‌وجود می‌آیند، به تعادل برسند.

تحقیقات فواید اتصال با زمین

به‌طور‌کلی ارتباط منظم حوزه‌های الکتریکی طبیعی زمین باعث می‌شود بارهای الکتریکی بدن به تعادل برسند.

متخصصین این حوزه در سال 2013  مزایای درمانی اسپا (‌مکانی است که از خصوصیات درمانی آب چشمه‌های معدنی که از قلب طبیعت خارج شده، برای مراقبت، درمان و التیام روح و جسم انسان استفاده می‌کند.) را برشمردند.

این مزایا شامل: کاهش دردهای مزمن، بهبود خواب، کاهش استرس، بهبود انرژی، کاهش عدم تعادل هورمونی در زنان و … است.

در واقع انتظار می‌رود در آسپا یا چشمه‌های معدنی بتوان اتصال با زمین را بهتر برقرار کرد.

یکی از مقیدین فرد به پدیده اتصال زمین، دکتر روی لودکی است.

او معتقد است کلیه مخلوقات بیولوژیکی از زمین سود می‌برند که به آنها در شرایط جدی کمک می‌کند.

تخریب‌های سلولی در اثر استرس باعث بروز فرایندهای التهابی شده که به بیماری‌های قلبی، سرطان و تسریع پیری و حتی مرگ سلول‌ها می‌انجامد.

زمین الکترون‌ها را از اتم‌ها و مولکول‌ها گرفته و این رادیکال‌های آزاد را تغییر می‌دهد.

فواید مهم انرژی زمین روی مغز، قلب، عضلات، سیستم ایمنی و سیستم عصبی و به نوبه خود روی روند پیری انسان اثر می‌گذارد و از نظر علم پزشکی یک اتفاق مهمی است.

اما، اُبر، جوانی است که دوست دارد با پای برهنه تمام روز را در بیرون از خانه راه برود.

پس از سال‌ها که به عنوان مدیر اجرایی تلویزیون کابلی به اندازه یک قلم‌مو با مرگ فاصله داشت، این مساله برای او سرآغاز یک زندگی سالم می‌شود.

او توصیه می‌کند وسایل الکتریکی و الکترونیکی برای امنیت بیشتر باید به سیم‌کشی زیر‌زمینی مجهز باشند. او تعجب می‌کرد که چنین تکنولوژی‌ می‌تواند روی طول عمر و سلامتی بشر چقدر اثرگذار باشد.

ضمنا برای رفع این یون‌ها بهتر است کمتر از موسیقی استفاده کنید و بیشتر به صداهای طبیعت گوش دهید تا با اختلالات ناشی از کمبود طبیعت مبارزه کنید.

جایگزینی برای اتصال با زمین

اگر با پابرهنه راه رفتن زیاد راحت نیستید، به گفته پیتر کالتر حتی در زمانی که کفش به پا کرده‌اید، هم می‌توانید این انرژی را دریافت کنید. بعضی از شرکت‌ها کفش‌هایی را تولید می‌کنند که در داخل خود فلز مس دارند.

اگر با زمین ارتباط داشته باشید و یا از چنین کفش‌هایی استفاده کنید، بارهای ناخواسته مثبت جذب این کفش‌ها شده و رادیکال‌های آزاد مضر را از بدنتان دور می‌کنند.