هفت گنج در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ‌نوش

مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش چند روزی است که به مناسبت هفته زن و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، حال و هوای دیگری پیدا کرده است.

به گزارش اصفهان زیبا؛ مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش چند روزی است که به مناسبت هفته زن و برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع، حال و هوای دیگری پیدا کرده است.

هر یک از بانوان با ورود خود به محوطه سرسبز و باصفای آن و شرکت در برنامه‌های ویژه، شادی و هیجان بیشتری به محوطه می‌دهند.

مسابقه ویژه به‌خاطر بانوان

در توضیح این برنامه، کتایون حیدری، مدیر مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش چنین می‌گوید:

همزمان با میلاد حضرت زهرا و روز مادر و روز زن در این مجموعه، اقدام به برگزاری مسابقه هفت گنج، ویژه بانوان و دختران مقطع دبیرستان کرده‌ایم.

در این مسابقه شرکت‌کنندگان در مسیر گنج به دنبال ساخت جمله کاملی هستند که روی پازل‌های مکعبی درج شده است. جملاتی که زیبا و تاثیرگذار است.

همچنین مسابقات دیگری مثل: هدف‌گذاری مدنظرمان بوده است که این مسابقه می‌تواند ضمن ایجاد نشاط، در تقویت تمرکز بانوان موثر باشد.

جالب است بدانید که بانوان در این مسابقات شور و همدلی خاصی دارند و با رقابت سالم به اجرای برنامه می‌پردازند.

از طرفی مادران و از طرف دیگر بانوان دبیرستانی هر کدام با هیجان و شادی در برنامه و مسابقه شرکت می‌کنند و روح تازه‌ای در این محوطه می‌دهند و در واقع همین حال و هوای آنها انگیزه‌ای برای برنامه‌ریزی برنامه‌های آینده و مسابقات بیشتر می‌شود.

اهدای جوایز ویژه

گفتنی است؛ این مسابقه از ۱۳ دی ماه آغاز شده و تا ۲۰ ماه جاری از ساعت‌ ۹ تا ۱۲ دایر است.

این برنامه با توجه به این که به ‌مناسبت روز زن و ویژه همه بانوان شهر اصفهان است، کلیه علاقمندان می‌توانند تا هنوز فرصت باقی است، در روز و ساعات ذکر شده در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش(واقع در خیابان گلخانه خانه اصفهان) شرکت کنند تا ضمن گذراندن ساعاتی خوش، با امکان برد خود هدیه ویژه دریافت کنند.