افزودن 15 ظرفیت جدید به مجموعه‌های ورزشی شهر

معاون فرهنگی شهردار اصفهان از اضافه شدن ۱۵ ظرفیت جدید ورزشی به مجموعه‌های ورزشی شهر تا ماه‌های آینده خبر داد. مجتبی شاه‌مرادی با اشاره به سرانه پایین ورزش در کلانشهر اصفهان اظهار کرد: ساخت و ساز در حوزه ورزشی و ایجاد سخت‌افزار لازم در این حیطه، نیاز مبرم شهر است که با همت چند دستگاه، به ویژه شهرداری اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود. او با بیان اینکه سرانه ورزشی شهر باید پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم باشد، افزود: بدیهی است هرچقدر ظرفیت جدید ورزشی ایجاد کنیم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط و شادابی و ارتقای سلامت مردم گام برخواهیم داشت.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: بی‌تردید افزایش سرانه ورزشی و تفریحی نقش پررنگی در زندگی اجتماعی مردم دارد و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه مدیریت شهری نیز در همین راستا است. شاه‌مرادی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده، در ماه‌های آینده ۱۵ ظرفیت جدید ورزشی به مجموعه ظرفیت‌های ورزشی شهر اضافه می‌شود و از این حیث، سرمایه مادی و معنوی شهر افزایش می‌یابد. او ادامه داد: بهره‌برداری از این ظرفیت‌های جدید ورزشی کمک می‌کند تا بیش از پیش خدمت‌گذار مردم باشیم، هرچند برای موفقیت در این عرصه نیازمند تلاش جدی مجموعه مدیریت شهری و مناطق پانزده‌گانه و همچنین مشارکت بخش خصوصی هستیم.