ذوب آهن مدعیان را خوشحال کرد

پس از پیروزی سپاهان در خانه استقلال، نوبت به تیم ذوب آهن رسید تا با متوقف کردن تیم پرسپولیس در خانه؛ شروع خوب تیم های اصفهانی را تکمیل کند.

 

ذوبی ها که به دلیل محرومیت سرمربی خود مهدی تارتار را نداشتند، در مصاف با تیم پرسپولیس به تساوی بدون گل دست یپدا کردند. قاعدتا تساوی خانگی نتیجه خوبی محسوب نمی شود اما گرفتن یک امتیاز از تیم مدعی پرسپولیس آن هم در شرایطی که ذوبی ها ده نفره بازی می کردند، کار ارزشمندی محسوب می شود.

نهایت تقسیم امتیازات در استادیوم فولادشهر بیش از هر زمان دیگری بقیه مدعیان یعنی سپاهان و استقلال را هم خوشحال کرد تا شاگردان تارتار هم با پشتوانه همین یک امتیاز به فکر ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشند.

روزنامه اصفهان زیبا به روال چند فصل گذشته در لیگ بیست و دوم نیز هر هفته گزارش عملکرد نفر به نفر بازیکنان دو تیم اصفهانی در دیدارهای خانگی را منتشر خواهد کرد و بر اساس عملکرد بازیکنان در آن دیدار؛ نمراتی از صفر تا ده به آن ها تعلق خواهد گرفت و در پایان نیم فصل و همچنین پایان فصل، بر اساس تجمیع نمرات، ترکیب تیم منتخب نیم فصل و فصل فوتبال نصف جهان معرفی خواهد شد.

در ادامه مروری بر نمرات بازیکنان تیم ذوب آهن در اولین دیدار لیگ خواهیم داشت:

حبیب فرعباسی ۸/۵ از ۱۰

نادر محمدی ۵ از ۱۰

آرمان قاسمی ۷/۵ از ۱۰

سیدمحمد قریشی ۸ از ۱۰

مسعود ابراهیم زاده ۷/۵ از ۱۰

امیرحسین رنگرز۶/۵ از ۱۰

پویا پورعلی ۷ از ۱۰

صادق صادقی ۷ از ۱۰

سجاد جعفری ۷ از ۱۰

سجاد عاشوری ۷ از ۱۰

سعید باقرپسند ۷/۵ از۱۰