آیتالله ناصری از قول آیتالله بهجت، حرف از ظهور امامزمان(عج) میزد؛ اینکه حضرت گفتهاند ظهور ما نزدیک است و حتی پیرمردتر از راوی هم ظهور را خواهد دید. ضربۀ عجیبی بود؛ برای ماهایی که هیچگاه ظهور را اتفاق نزدیکی نمیدیدیم؛ همچنین نشانه نزدیکی بهتآور بود. حسابکتاب میکردیم که پیرمرد راوی در آن زمان چندساله بوده، پیرتر از او چندساله میشود و پیرترین مردی که سراغ داشتیم در چندسالگی مرده تا همه این حسابکتابها را بگذاریم کنار هم و زمان ظهور را تخمین بزنیم؛ اما خود پیرمردِ کلیپ، بازی حسابکتابهای ما را نخورد. دنبال محاسبه سال و روز و هفته ظهور نبود، خودش از آنچه نقل میکرد، جلوتر بود.مشکل از ما بود و محاسبههایمان که خیال میکردیم ظهور یعنی صیحه آسمانی، یعنی «أنا بقیه الله»، یعنی قتل یمانی و غافل بودیم از آنکه ظهور یعنی ظاهرشدن امامزمان(عج) در زندگی و تکبهتک لحظههای منتظر. آقای ناصری ظهور را دیده بود… .
ظهور یعنی ظاهرشدن امام در تکتک لحظههای منتظر
در روزهای اوجگرفتن ردوبدلکردن کلیپهای خندهدار و دوربین مخفی و کودکان کار و ازایندست ویدئوهای فراگیر، یک کلیپ دودقیقهای ساختهشده با movie maker ویندوز که شامل یک گالری عکس صداگذاریشده بود، بازی همهگیری کلیپهای خندهدار را به هم ریخت؛ یک سخنرانی تأثیرگذار دودقیقهای که قبل و بعد از شنیدنش برای هر کس که آن را میدید، فرق میکرد؛ صدای حزنانگیز پیرمرد نورانی که دربارۀ ظهور امامزمان(عج) صحبت میکرد؛ آن هم از قول شخص دیگری.