از برلین تا شیراز!

  تجمع 50هزار نفری گروه‌های مختلف در برلین، درست‌هنگامی کــه آشــــوب‌هــــای داخلی ایران کنترل شده بود، فقط یک پیغام دارد؛ آن هم این است که اعلام کنند پای کار تجزیه ایران ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد ایران روی آرامش را به خود ببیند! این اجتماع، در حقیقت گردهمایی تجزیه‌طلبان خارج‌نشین بود؛ نه تجمع ایرانیان ساکن […]

 
تجمع 50هزار نفری گروه‌های مختلف در برلین، درست‌هنگامی کــه آشــــوب‌هــــای داخلی ایران کنترل شده بود، فقط یک پیغام دارد؛ آن هم این است که اعلام کنند پای کار تجزیه ایران ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد ایران روی آرامش را به خود ببیند!
این اجتماع، در حقیقت گردهمایی تجزیه‌طلبان خارج‌نشین بود؛ نه تجمع ایرانیان ساکن کشورهای اروپایی! تجمع‌کنندگان در این نمایش مضحک، پرچم‌های گروهک‌های تجزیه‌طلب از جمله اقلیم کردستان، جدایی‌طلبان بلوچستان، گروهک الاحوازیه، جدایی‌طلبان آذربایجان، کومله، سلطنت‌طلب‌ها،منافقان و… را با خود به‌همراه داشتند؛ همچنین پرچم همجنس‌بازان و حتی پرچم رژیم کودک‌کش صهیونیستی در دستان شرکت‌کنندگان دیده شد؛ پرچم‌هایی که برای یک ساعت هم نتوانستند همدیگر را تاب بیاورند. بر سر میزگردهایشان، کارشناسان در انتخاب مرزهای ایران بعد از سقوط جمهوری اسلامی گیج مانده‌اند!
 
آدم‌هایی که 17هزارایرانی را کشتند؛ آدم‌هایی که در مراسم شادمانی‌شان پاسدارها را سر می‌بریدند، عوامل عملیات‌های انتحاری داخلی، تحت فراخوانی برای آزادی ایران تجمع می‌کنند. برای تجمعشان ریز قوانین را وضع کرده که مبادا دولت آلمان خاطرش مکدر شود؛ از نریختن آشغال بر زمین گرفته تا چک‌کردن تک‌تک شعارهایی که قرار بود در تجمع داده شود! ته آزادی را هم برایمان با سخنرانی همجنس‌گراها به نمایش می‌گذارند. به‌دنبال ایرانی هستند که انواع رفتارهای ضداخلاقی را به رسمیت بشناسد.
 
حال طرفداران همین آدم‌ها  که مفهوم آزادی را به رقصیدن و بوسه در خیابان تقلیل داده‌اند، در تجمعات ایران از هیچ وحشیگری دریغ نمی‌کنند؛ درخت را آتش می‌زنند و با اتصالی سیم‌های برق، آتش گسترده‌ای برپا می‌شود، کوکتل‌مولوتوف را در پارکینگ مردم رها می‌کنند، به اموال عمومی آسیب می‌رسانند، بر سر مأمور امنیت نارنجک می‌اندازند، وسط تجمع‌هایشان چادر را از سر زنان محجبه می‌کشند و نخبه‌های دانشگاهی‌شان رکیک‌ترین فحش‌ها را بدون هیچ ابایی فریاد می‌زنند! در این میان اگر مأموران امنیتی از گاز اشک‌آور یا تفنگ ساچمه‌ای برای متفرق‌کردنشان استفاده کنند فریاد وامصیبتا و وامظلوما سر می‌دهند!
 
تجزیه‌طلبان در برلین نیروی محرکه ناامنی‌های داخلی می‌شوند، دانشجویان و مخالفان نیروهای امنیتی را به خود مشغول کرده‌اند. دستگاه‌های امنیتی تمام توانشان معطوف به رسیدگی به مشکلات داخلی شده و از هر زمان نسبت به قبل شکننده‌تر می‌شوند. درست در همین اثنا داعش فرصت حضور و خرابکاری پیدا می‌کند.
 
 با انجام عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ، ده‌ها مرد و زن و کودک بی‌گناه جان خود را از دست دادند و حرم امن الهی هتک‌حرمت شد. داعش رسما اعلام کرده انتقام‌گیری ما از حکومت رافضی ادامه خواهد داشت.اگر مردم به خودشان نیایند و در عمل راهشان را از تجزیه‌طلبان داخلی و خارجی جدا نکنند، داعش تا درب خانه‌هاشان خواهد رسید. آن وقت دیگر حتی فرصت نمی‌کنند بگویند این خرابکاری‌ها کار خودشان است!اگر مسئولان همچنان راه مماشات با عوامل ایجادکننده ناامنی را در پیش بگیرند و با افراد هتاک برخورد قاطع نکنند، بار دیگر ایران به سوگ جگرگوشه‌هایش خواهد نشست.
برای تروریستی چون داعش، موافق و مخالف نظام فرقی نمی‌کند. زن ایزدی و ایرانی فرقی نمی‌کند. بله؛ برای خواهرم و خواهرت باید با اتحاد داخلی و برخورد قاطعانه راه ورود تروریست‌های تکفیری را به وطن ببندیم.