هشت گنج مانا در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش

مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش وابسته به شهرداری منطقه 8 به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های بسیار کاربردی و متنوع برگزار می‌کند.

به گزارش اصفهان زیبا؛ مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش وابسته به شهرداری منطقه 8 به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های بسیار کاربردی و متنوع برگزار می‌کند.

اکنون نیز اقدام به برگزاری برنامه شادی کرده است. برنامه‌ای که حال و هوای این مجموعه را تغییر داده و شور و نشاط خاصی را در بین حضار ایجاد کرده است.

مسابقه ویژه به‌خاطر دختران

 درباره این برنامه، کتایون حیدری، مدیر مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش توضیحی داده است که به آن اشاره می‌کنیم:

مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش به مناسبت میلاد حضرت معصومه و روز دختر و نیز دهه کرامت با هدف ایجاد تفریح و نشاط در بین دختران و مادران اقدام به برگزاری سلسله مسابقات هشت گنج مانا کرده است.

این مسابقه به مدت 10 روز از 23 ماه جاری همزمان با میلاد حضرت معصومه آغاز شده و تا 31 همزمان با تولد امام رضا(ع) تداوم دارد.

جالب است بدانید که بانوان در این مسابقه شور و همدلی خاصی دارند و با رقابت سالم به اجرای برنامه می‌پردازند.

ضمنا این مسابقه علاوه بر ایجاد شور و نشاط، با موضوعات روانشناسی همچون: مهارت گفت و گو، کنترل خشم و… می‌پردازد.

در هر صورت شرکت اعضا در این مسابقه روح تازه‌ای را در این محوطه ایجاد کرده و در واقع همین حال و هوای آنها انگیزه‌ای اجرای برنامه‌های آینده و مسابقات بیشتر می‌شود.

 علاقمندان می‌توانند تا هنوز فرصت باقی است، در این مسابقه که در باغ نوش واقع در خیابان گلخانه خانه اصفهان برقرار است، شرکت کنند تا ضمن گذراندن ساعاتی خوش، با امکان برد خود، هدیه ویژه دریافت کنند.

گفتنی است که این مسابقه صبح‌ها ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 18 برقرار است.