صدور قبض‌برق مشترکان پرمصرف ۱۵روزه شد

مدیرعامل شرکت توانیر، رشد ۳۷ درصدی مصرف نسبت به سال گذشته همین روزها را نگران‌کننده و غیرمتعارف دانست.

به گزارش اصفهان زیبا؛ مدیرعامل شرکت توانیر، رشد ۳۷ درصدی مصرف نسبت به سال گذشته همین روزها را نگران‌کننده و غیرمتعارف دانست.

مصطفی رجبی مشهدی از افزایش ۵/۵ درجه دما در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

او گفت: با توجه به خالی بودن ۴۱ درصد مخازن نیروگاه‌های برق آبی و امکان استفاده از حداکثر یک سوم توان آنها و… کماکان در شرایط ناترازی به سر می‌بریم.

رجبی با اشاره به این موضوع، تاکید کرد: لازم است به منظور گذر موفق از اوج بار تابستان همه مدیران در شرکت‌های زیرمجموعه برنامه‌های ابلاغی را با دقت اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت توانیر، پایش و رصد مصرف و محدود کردن مصارف مجاز نامتعارف تکفاز در مناطق عادی بالاتر از ۱۵ آمپر و در مناطق گرمسیر بیش از ۲۸ آمپر را خواستار شد.

او تصریح کرد: تعویض و اصلاح کنتورهای معیوب باید در دستور کار جدی شرکت‌های توزیع برق قرار گیرد.

رجبی مشهدی گفت: ۳ هزار مگاوات از ناترازی فعلی با جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز قابل استحصال است.

او با این اوصاف، از مدیران شرکت‌های زیرمجموعه خواست تا نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری از خود نشان دهند.

و از این فرصت ناترازی برای جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز نهایت استفاده را ببرند.

مدیرعامل شرکت توانیر تاکید کرد: کنتور برق مشترکان پرمصرف هر ۱۵ روز یک بار قرائت و قبض برایشان صادر می‌شود، ضمن آنکه وضعیت مصرف برقشان نیز رصد و مرتب به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد./خبرآنلاین