هشدار نسبت به بیماری‌های گوارشی و وبا در فصل گرما

با افزایش دمای هوا، احتمال شیوع بیماری‌های گوارشی و به‌ویژه بیماری خطرناک وبا افزایش می‌یابد.

به گزارش اصفهان زیبا؛ با افزایش دمای هوا، احتمال شیوع بیماری‌های گوارشی و به‌ویژه بیماری خطرناک وبا افزایش می‌یابد. به گفته دکتر قباد مرادی، رئیس مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، در این شرایط رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار حیاتی است.

📌 نکات مهم 

🛡️ همکاری برای مهار بیماری‌های گوارشی

دکتر مرادی بر اهمیت هماهنگی بین وزارت بهداشت، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای کنترل بیماری‌های واگیر تاکید کرد و گفت: «با مشارکت همه‌جانبه می‌توانیم از شیوع بیماری‌ها جلوگیری کرده و سلامت عمومی را حفظ کنیم.»

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي