کشف محموله سنگین مواد مخدر و سلاح جنگی از یک باند تبهکار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند 11نفره اشرار تا دندان مسلح در یکی‌ از مناطق کویری استان اصفهان خبر داد.

کشف محموله سنگین مواد مخدر و سلاح جنگی از یک باند تبهکار - اصفهان زیبا

به گزارش اصفهان زیبا؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند 11نفره اشرار تا دندان مسلح در یکی‌ از مناطق کویری استان اصفهان خبر داد.

سردار ‌محمدرضا هاشمی‌فر گفت: در عملیات پیچیده زمینی و بالگردی پلیس سه استان اصفهان، خراسان جنوبی و یزد،

باند ۱۱ ‌نفر از اشرار خطرناک در یکی‌ از مناطق کویری استان اصفهان به هلاکت رسیدند.

 او به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و افزود: با رصد هوشمندانه و اشراف اطلاعاتی دقیق مأموران پلیس،

مشخص شد باندی از اشرار تا دندان مسلح قصد جابه‌جایی محموله‌ای سنگین از مواد مخدر از محورهای مواصلاتی مرکز کشور را دارند.

سردار ‌هاشمی‌فر ادامه داد: با توجه به حساسیت و گستردگی فعالیت مجرمانه این باند،

با انجام اقدامات تخصصی، دقیق و رصد اطلاعاتی لحظه به لحظه مأموران پلیس در سه استان اصفهان، خراسان جنوبی و یزد،

در نهایت مسیر تردد این باند از اشرار در یکی از محورهای کویری استان اصفهان شناسایی شد.

سپس مأموران پلیس این سه استان عملیات میدانی و مشترکی را در این محور بیابانی آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:

در نهایت در عملیات زمینی و بالگردی هماهنگ و منسجم، مأموران اجازه عرض اندام به این باند تبهکار را ندادند

و سرانجام 11 شرور تا دندان مسلح به هلاکت رسیدند.

او تصریح کرد: ضمن کشف تعداد زیادی سلاح سنگین جنگی از جمله تیربار و آر پی جی 7،

بیش از چهار تُن انواع مواد مخدر از نوع هروئین، شیشه و تریاک و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت این باند نبز منهدم شد.

سردار هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: در راستای اجرای رزمایش‌های مشترک انتظامی در مناطق مختلف کویری و بیابانی سطح کشور که موجب رصد دقیق

و ارتقای اطلاعاتی پلیس در این مناطق شده است، این هشدار را می‌دهیم که هیچ نقطه امنی حتی در مناطق بیابانی و کویری برای اشرار وجود نخواهد داشت.