به گزارش اصفهان زیبا؛ از تاریخ ۲۸ مرداد، طرح آزمایشی جداسازی مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه و حذف دسترسی مستقیم از زیرگذر جابر انصاری به پایانه کاوه اجرا میشود.
این طرح با هدف افزایش ایمنی و بهبود جریان ترافیک در محدوده پایانه کاوه در شهر اصفهان آغاز میشود.
جزئیات طرح
مدیرکل اجرایی معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت:
بر اساس طرح پیشنهادی، وسایل نقلیهای که از شمال اصفهان یا شهرهای اطراف وارد خیابان کاوه میشوند و قصد ورود به پایانه کاوه را دارند،
دیگر نمیتوانند از زیرگذر جابر انصاری استفاده کنند.
او افزود: دسترسی این خودروها مسدود میشود و باید از مسیر کنارگذر و بخش همسطح تقاطع جابر انصاری–کاوه وارد پارکینگ یا محدوده پایانه شوند.
حمید آقایی بیان کرد: در مرحله نخست، جداسازی کندرو و مسیر زیرگذر با نصب نیوجرسی به صورت موقت انجام خواهد شد.
او همچنین تصریح کرد: این طرح به مدت دوماه به شکل آزمایشی اجرا میشود و پس از جمعآوری بازخوردهای مردمی، ارزیابی فنی کارشناسان ترافیک و پلیس راهور، درباره دائمیشدن یا بازگشت به شرایط قبلی تصمیمگیری خواهد شد.
مدیرکل اجرایی معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از شهروندان و رانندگان ناوگان حملونقل عمومی خواست که در اجرای این طرح همکاری و نظرات خود را از طریق سامانههای ارتباطی شهرداری و مرکز تماس ۱۳۷ اعلام کنند.