خرید تجهیزات جدید برای آتش‌نشانی شهر کوشک

شهردار شهر کوشک از خرید لباس ضدحریق و یک دستگاه موتورسیکلت برای آتش‌نشانی این شهر خبر داد. مجید قربانی رنانی با اشاره به رونمایی از لباس‌های استاندارد ویژه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری کوشک بیان کرد: به‌روزرسانی لباس‌های استاندارد برای آتش‌نشانی شهر کوشک به‌منظور حفظ سلامت آتش‌نشان‌های شهر، یکی از دغدغه‌های اصلی ما بود که پس از همراهی اعضای شورای شهر محقق شد.

مجید قربانی رنانی با بیان اینکه آتش‌نشانان، افراد مخلص و بی‌ریایی هستند که برای خدمت به همنوع خود به آب‌وآتش می‌زنند و بدون هیچ چشمداشتی در سخت‌ترین لحظات زندگی افراد همچون کوه از آنان پشتیبانی می‌کنند تا طعم شیرین پشتوانه را با جان‌ودل احساس کنند، ادامه داد: آتش‌نشانان مهربان‌ترین آشنایانی هستند که به یاری امیدهایی می‌شتابند که تا خاکستر شدن، زمانی زیادی فاصله ندارند و هیچ‌چیز برایشان مهم‌تر از جان و مال مردم نیست و این مهم با پوست و گوشت و خونشان عجین شده است.
او با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دیگر ما اعزام سریع نیرو به حوادث بود و از طرفی نیز ماشین‌های آتش‌نشانی نمی‌توانستند وارد کوچه‌‌پس‌کوچه‌های تنگ شهر شوند، گفت: در این راستا شهرداری اقدام به خرید یک دستگاه موتورسیکلت با تجهیزات کامل کرد تا سرعت‌عمل اجرای عملیات نیروهای آتش‌نشانی بیشتر شده و در حوادثی که نیاز به ماشین آتش‌نشانی نیست، موتورسیکلت به مکان موردنظر اعزام شود.
قربانی رنانی تصریح کرد: با توجه به این‌که شهر کوشک با داشتن بیش از هزار باغ به باغ‌شهر معروف است و معمولا باغ‌ها به سبب اشتعال‌زایی درختان درخطر هستند، نیاز به تجهیزات کامل‌تر برای آتش‌نشانی شهر احساس می‌شود که به فضل الهی این امر در آینده و با کمک مسئولان استان تحقق می‌یابد. او تصریح کرد: آتش‌نشانی شهر کوشک به سبب نزدیک بودن به شهرهای اصفهان، خمینی‌شهر، اصغرآباد، درچه و کهریزسنگ همیشه این آمادگی را داشته که نیروهای خود را برای همکاری به مکان‌های مختلفی که دچار حادثه شده‌اند، اعزام کند.