۲۲۴۰ تابلوی انتظامی_ ترافیکی در منطقه ۱۳ وجود دارد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از وجود ۲۲۴۰ تابلوی انتظامی_ ترافیکی در منطقه خبر داد و گفت: این تابلوها برای آگاهی بیشتر شهروندان از موضوعات ترافیکی در منطقه ۱۳ نصب شده است. جواد کشانی با بیان این مطلب افزود: در سه ماه گذشته به طور میانگین ۴۸ تابلوی انتظامی_ترافیکی در این منطقه نصب شده است. […]

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از وجود ۲۲۴۰ تابلوی انتظامی_ ترافیکی در منطقه خبر داد و گفت: این تابلوها برای آگاهی بیشتر شهروندان از موضوعات ترافیکی در منطقه ۱۳ نصب شده است.

جواد کشانی با بیان این مطلب افزود: در سه ماه گذشته به طور میانگین ۴۸ تابلوی انتظامی_ترافیکی در این منطقه نصب شده است.

وی ادامه داد: در سه ماه گذشته همچنین به صورت میانگین ۶۵ تابلوی ترافیکی_انتظامی تعمیر شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در ادامه گفت:  از ابتدای امسال ۹۹ گاردریل در ۲۲ نقطه بزرگراه‌های منطقه نصب شده است.

کشانی تصریح کرد: گاردریل ها در بزرگراه‌های شهید کاظمی، شهید اقارب پرست، شهید حبیب الهی و شهید میثمی نصب شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال ۱۲ عدد گاردریل در سطح منطقه تعمیر شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد:  در سه ماه گذشته مبلغ ۲۴۸ میلیون تومان برای تعمیرات و نصب مجدد گاردریل ها هزینه شده است.

کشانی اظهار کرد: پروژه اجرای نیوجرسی ها و نصب گاردریل های بزرگراه شهید اقارب پرست در حال اتمام و ۹۰ درصد پروژه تکمیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام گاردریل های معیوب از سطح بزرگراه شهید اقارب پرست جمع آوری شده است که تا دو ماه آینده مراحل تعمیر آنها به پایان می رسد و پروژه به حالت اولیه برمی گردد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: انجام پروژه های حمل و نقلی منطقه در راستای تسهیل در امورات شهروندان منطقه انجام می شود تا آسوده خاطر شوند.