فرزانه فصیحی از نیمه نهایی المپیک جا ماند

فرزانه فصیحی در مرحله مقدماتی دوی صدمتر المپیک در رده هشتم گروه خود قرار گرفت.

تاریخ انتشار: 14:09 - جمعه 1400/05/8
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

به گزارش اصفهان زیبا آنلاین، فرزانه فصیحی دونده ۱۰۰ متر ایران در المپیک توکیو بعد از رسیدن به مرحله مقدماتی با صعود از گروه خود، به مرحله نیمه نهایی المپیک نرسید.
او بعد از اولی در گروهش با رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه به جدول اصلی رقابتهای ۱۰۰ متر المپیک رسید و روی خط استارت لاین ۲ دسته سوم با دونده‌های آلمان، باربادوس، امریکا، زامبیا، چین، ایتالیا، سریلانکا برای رسیدن به نیمه نهایی رقابت کرد.
فصیحی در این رقابت با رکورد ۱۱ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه در گروه خود هشتم شد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.
دونده سرعتی ایران ، ۵۷ سال بعداز سیمین صفامهر با سهمیه یونیورسالیتی ، دومین دونده زن ایرانی بود که در المپیک توکیو دوید.
او بعد از پایان کارش در المپیک توکیو اظهار داشت: «مسابقه خوب بود.المپیک میدان بزرگی است. انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم اما ان‌شالله به زودی بهتر می‌شوم. این راه تازه شروع شده است. به نیمه نهایی فکر می‌کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می‌زدم به نیمه نهایی می‌رفتم.»
وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر گفت: دیشب خوب بود اما قبل از این یک بار دویده بودم ولی به هر حالا تجربه‌اش بزرگ بود.
دونده سرعت ایران ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود  و به خاطر راند قبلی خسته شدم.
فصیحی در مورد اینکه رویای او چه بوده تاکید کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگر رسیدن به آن هیچ نیست و باید به رده‌های بالاتر بروم و رتبه‌ام بهتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند.
وی در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی‌توانم بگویم تاثیر ندارد.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط