رئیس مرکز ملی بازرسی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد بخش بزرگی از هزینههای جاری دولت صرف حقوق و دستمزد میشود و این موضوع بر کیفیت خدمات اداری تأثیر گذاشته است.