دیردره1 بوی بدن خودش را به پیاز خام تشبیه میکند. دیپاک میگوید ژل بعد از اصلاح موردعلاقهاش بوی تهوعبرانگیزی دارد و قهوه هم بوی محصولات شوینده میدهد. جولی فکر میکند که قهوه و شکلات هردو بوی خاکستر سوخته میدهند. اغلب مردم میدانند که یکی از نشانههای اصلی کووید-19، آنوسمی2 یا از دست دادن حس بویایی است. این علامت ممکن است هفتهها یا حتی ماهها طول بکشد. بااینحال، تعداد فزایندهای از کسانی که از کووید-19 بهبود یافتهاند، متعاقباً گرفتار عارضۀ آزاردهنده و سردرگمکنندۀ دیگری میشوند که پاروسمی3، بویاییپریشی یا اختلال حس بویایی نام دارد. این عارضه معمولاً باعث میشود چیزهایی که زمانی بوی دلپذیر و خوشایندی داشتند، حالا بوی نامطبوع یا بویی شبیه گندیدگی بدهند.