در ادامه سلسله برنامههای «اصفهان شهری که دوستش دارم» در هفته اصفهان، آیین رونمایی از سامانه شبکه اجتماعی محلههای شهر اصفهان در موزه هنرهای معاصر با حضور مسئولان دستگاههای استانی پیش از ظهر چهارشنبه، 28 آبان برگزار شد. این شبکه اجتماعی محلی که با نام «شبکه حامی» شناخته میشود، ثمره اتاق فکر کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان است که برای اولینبار در کشور به اجرادر آمده و حاصل کار چهارماهه تیمی بیستنفره است، چنانکه رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید دارد: «این طرح آزمون و خطا شده و قابل ارائه در حوزه بین الملل است.»