آرشیو سرویس توپ و تور
سال‌ماندگان!
11:01 - چهارشنبه
تعدادی از هیئت‌های ورزشی بدون رئیس سال را به پایان می‌برند:

سال‌ماندگان!

معمولا هرسال تعدادی از هیئت‌های ورزشی به‌واسطه پایان دوره قانونی، استعفا یا برکناری، در لیست برگزاری مجمع انتخابات و شناخت رئیس جدید قرار می‌گیرند؛ اما در این میان روال تعیین‌تکلیف برخی هیئت‌های ورزشی طولانی‌تر شده است.

بعضی چیزها قیمت ندارند!
09:25 - شنبه
روایت داور بین‌المللی تنیس روی میز اصفهان از قضاوت در پاراآسیایی هانگژو

بعضی چیزها قیمت ندارند!

معمولا در ورزش داوران بازیکنان و مربیان بیشتر دیده می‌شوند؛ اما داوران کمتر به چشم می‌آیند و کمتر نامی از آن‌ها مطرح است؛ ازاین‌رو شاید خیلی‌ها ندانند حمید انتشاری، داور بین‌المللی تنیس روی میز اصفهان طی یک سال گذشته در پنج رویداد بین‌المللی قضاوت کرده است.

جامی به رنگ شکست
09:19 - دوشنبه
تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 2023 چه کرد؟!

جامی به رنگ شکست

تیم ملی بسکتبال کشورمان با شکست برابر لبنان به کار خود در جام جهانی 2023 پایان داد. تیم ملی بسکتبال ایران با پنج شکست و بدون پیروزی، با نمایشی ناامیدکننده جام جهانی را به پایان رساند.

آزمون نصفه‌نیمه!
11:09 - یکشنبه
یک هفته از مجمع عجیب انتخابات هیئت والیبال گذشت:

آزمون نصفه‌نیمه!

با توجه به الزام به ثبت‌نام مجدد کاندیداهای هیئت والیبال و برگزاری مجمع آینده، هیئت والیبال اصفهان پس از یک آزمون نصفه‌نیمه یک‌بار دیگر در معرض یک انتخاب مهم قرار خواهد گرفت.

دوراهی رفتن یا ماندن اجباری!
11:13 - یکشنبه
مالک ون‌پارس:همه دیدند حرفه ای بودیم:

دوراهی رفتن یا ماندن اجباری!

با تأکید احمد تحسیری، مدیرعامل باشگاه خصوصی ون‌پارس، سهمیه تیم دسته‌یکی واگذار خواهد شد تا به فاصله کوتاهی پس از تیم فرش حداد، ون‌پارس هم عطای تیم‌داری در لیگ را به بقای آن ببخشد.

ورود ضرب‌المثل‌های فارسی به نقل‌وانتقالات لیگ
10:56 - شنبه

ورود ضرب‌المثل‌های فارسی به نقل‌وانتقالات لیگ

در روزهایی که نقل و انتقالات لیگ برتری در جریان است و تیم‌های لیگ برتری برای فصل جدید آماده می‌شوند، پای تعدادی از ضرب‌المثل‌های شیرین فارسی به این حوزه جذاب باز شده است.

از نصف جهان تا سرزمین فلاسفه
09:51 - یکشنبه
پا به توپ با دانیال ذاکری، ملی‌پوش بسکتبال‌باویلچر:

از نصف جهان تا سرزمین فلاسفه

در ادامه موج لژیونری بازیکنان بسکتبال‌باویلچر ایران، نوبت به اصفهانی‌ها رسید و دانیال ذاکری راهی لیگ یونان شد تا ورزش حرفه‌ای را در سرزمین فلاسفه تجربه کند.

تجربه می‌اندوزیم!
11:44 - یکشنبه
تحلیل فرهاد کاوه آهنگران از عملکرد تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها:

تجربه می‌اندوزیم!

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در هفته دوم در حال پیگیری است و تیم ملی والیبال کشورمان به همراه تیم‌های کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در این رویداد حضور دارند.

یک صندلی پرمدعا!
11:06 - چهارشنبه
پایان ثبت‌نام متقاضیان ریاست هیئت والیبال استان:

یک صندلی پرمدعا!

طبق اعلام سایت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، ثبت‌نام انتخابات هیئت والیبال از ۱۷ خرداد جاری آغاز شد و به مدت یک هفته نیز ادامه داشت که در این فاصله از متقاضیان ریاست و اعضای هیئت‌رئیسه با تکمیل مدارک و ثبت نام، به عرصه رقابت انتخاباتی این هیئت ورود کردند.

جام چطور به النجمه رسید؟
11:48 - دوشنبه
ضد گزارش فینال جام هندبال باشگاه‌های آسیا:

جام چطور به النجمه رسید؟

دقیقه صفر: شیر سپاهان پیشاپیش تیم داوری وارد زمین می‌شود تا حداقل سپاهانی‌ها یک نماینده در فینال داشته باشند!

میزبانی جدا از عملکرد
10:29 - پنجشنبه
سپاهان در خانه به نیمه‌نهایی نرسید:

میزبانی جدا از عملکرد

امروز در حالی با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی تکلیف دوفینالیست مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا مشخص می‌شود که تیم سپاهان که از راه‌یابی به جمع چهارتیم برتر این رقابت‌ها بازمانده است، برای کسب رتبه پنجمی به مصاف نماینده کویت می‌رود.

این میزبانی مهم است!
10:57 - سه شنبه
مسابقات هندبال آسیا در اصفهان:

این میزبانی مهم است!

از روز پنجشنبه ورزش اصفهان میزبان یک رویداد بین‌المللی خواهد بود و تیم‌های برتر باشگاهی هندبال در قاره کهن برای کسب جام قهرمانی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات باشگاه‌های آسیا رقابت می‌کنند.