به گزارش اصفهان زیبا آنلاین، «مسئولان محترم استان اصفهان: احساس مسئولیت کنید و مشکل چند ده ساله فیمابین 14 هزار نفر از اهالی مالکان محله های فردوان، سپاس و سرچشمه خیابان امام خمینی و صدها خانواده شهید، جانباز و ایثارگر را با کارگزاران آستان قدس رضوی حل کنید.» این مطالب مضمون پرچمی بود که تجمع کنندگان در مقابل ورودی شهرداری بالا گرفته بودند.
یکی از تجمع کنندگان در این مراسم گفت: 300 سال است که مردم در این محلهها زندگی میکنند و در حال حاضر مسئولان آستان قدس رضوی مدعی شدهاند زمینهایی که مردم در آن ساکن هستند وقف آن آستان است و مردم باید این محدودهها را از سکنه خالی کنند.
یکی دیگر از تجمع کنندگان بیان کرد: آستان قدس رضوی بدون سند و مدرک این موضوع را مطرح کرده و همه اهالی این محدوده از بابت این موضوع نگران هستند که بی خانمان شوند. اکنون در کنار شهرداری تجمع کردهاند تا این موضوع را به گوش شهردار و مسئولان شهری برسانند و استمداد طلب کنند.
حال باید دید کدام بخش از این مسئله به شهرداری مرتبط است که این شهروندان مطالبه گر در کنار شهرداری تجمع کردهاند. به نظر میرسد این موضوع با استاندار و نمایندگان شهر اصفهان بیشتر مرتبط باشد تا با شهرداری.



