ایده راه اندازی این کسب وکار چطور به ذهنتان رسید؟
نبـود تیمـی مسـتقل در زمینـه برندینـگ و حضـور هرچه بیشـتر تیمهـای مختلـف در یک حـوزه و عدم توجـه بـه حوزههـای دیگـر باعـث ایجـاد نیـاز شـدید در زمینـه مارکتینگ و برندینگ در استان شده است؛ ازایـن رو ایـده یـک تیـم برندینگ کـه بتواند کسـب وکارها را شـکوفا کنـد در ذهـن بیـدار و ایـن ایـده پررنگ تـر شـد. بـا تحقیقاتـی که انجام دادیـم بـه گام اول فاز تیـم برندینگ هزارتـو رسـیدیم.
چندسال است که در اصفهان به طور تخصصی روی برندینگ کار می کنید؟
تقریبا از مهرماه 1398 دغدغه مندی مارکتینگ و برندینگ اصفهان ما رابر آن داشت که هرچه زودتر تحقیقات را برای تکمیل یک تیم برندینگ دراین شهر آغاز کنیم و از مرداد ماه 1399بعد از تحقیقات و تقویت بنیه علمی وایجاد سندها و زیرساختهای محصولی مارکتینگ در هاب اصفهان، شروع به فعالیت کردیم.
برای شروع، سرمایه اولیه را خودتان تامین کردید؟
تیم دیجیتال برندینگ هزارتو بیشتردر زمینه برندینگ و دیجیتال برندینگ فعالیت دارد و در کنار این دو خدمت اصلی میتواند به کسب وکارها در استراتژ ی های مارکتینگ و زیرساخت های مارکتینگ کمک کند. تیم برندینگ هزارتو یک سری محصولات مارکتینگ محور و خدمات نوین در زمینه برندینگ و استراتژی مارکتینگ دارد که قبل از دوسالگی تیم رونمایی خواهد شد و امید داریم بتوانیم بهترین را برای کسب وکارها رقم بزنیم.بیشتر خدمات مارکتینگ و برندینگ تیم هزارتو برگرفته از شرکت های بزرگ در این زمینه است و البته با بومی سازی که روی سندها و اجرائیات انجام شده،به طور کامل به سندها و خدمات خوداعتماد داریم.کلیت خدماتی که به شهروندان اصفهان داده شده است، به سمت وسوی استارتاپ های خدماتی و کلیت شرکتهای کوچک و متوسط و مشاوه های شخصی برای توسعه برندی شخصی و یا راه اندازی یک کسب وکار بوده و تقریبا70درصد مشتریان تیم برندینگ هزارتو را اصفهانی ها تشکیل می دهند. به طورمعمول در زمینه توسعه های مارکتینگ وتقویت زیرساختهای برندینگ و تلاش برای شفافیت هرچه بیشتر برندهای اصفهان و ایران بوده است.
صاحبان کسب وکارهای مختلف دراصفهان تا چه اندازه به برندسازی اهمیت میدهند؟
تلاش می کنیم که مبحث برندینگ را بیش از پیش در بین عزیزان جا بیندازیم در تلاشیم که هرچندوقت یکبار خدمات را بهبود ببخشیم؛ اما گاهی تلاش ما کافی نیست.عزیزانی که کسب وکار دارند هم باید گاهی از خواب غفلت بیدار شوند. اطمینان دارم اگر مردم به تیمهایی که در فعالیت های مارکتینگ متخصص هستند اعتماد کنند مشکلات کسب وکارشان بهتر حل می شود.برگزاری کنفرانس ها و دورههای ساده وغیرتخصصی با یکسری اساتید تکراری مشکلی را حل نمیکند. محتوای تخصصی استان چه در زمینه آموزش و چه در زمینه برندینگ باید تدوین و بازنگری شود.
مشتریان شما اصفهانی هستند؟
مشتریان ما تقریبا 70 درصد از اصفهان،20درصد از تهران هستند و 10 درصد به صورت شخصی و مشاوره برندینگ در نقاط مختلف ایران داریم. در حال تقویت زیرساخت با تشکیل منابع انسانی متخصص تر هستیم و اطمینان داریم که می توانیم خدمات و حضورمان را حتی بین برندهای بزرگ صنعت مارکتینگ بهبود ببخشیم.
برای اینکه برندسازی بین صاحبان کسب وکار در اصفهان جا بیفتد، شما در جایگاه استارتاپی که در این حوزه تخصصی کار می کنید چه برنامه هایی دارید؟
برگزاری دورههای آموزشی معتبر، ایجاد زیرساخت برای دورهمی های تخصصی در استان و همچنین برنامه هایی برای توسعه کسب وکارمان داریم؛ ازجمله توسعه محصول در زمینه مارکتینگ و برندینگ،برگزاری دورههای آموزشی معتبر و تقویت خدمات ارائه شده و صدالبته تقویت همکاران و توان منابع انسانی متخصص.
مزیت رقابتی استارتاپ شما نسبت به نمونه های مشابه خارجی چیست؟
مزیت رقابتی ما کلیت خدمات و تخصص ماست که در بستر بومی سازی شده وبا ارائه سندهایی منطبق با علم روزمارکتینگ و برندینگ انجام می دهیم و این نکته مهمی است که بدانیم اگر خودمان از به روش ها و بزرگان این صنعت یاد نگیریم و بر اساس هرکسب وکار و قابلیتهای آن و فعالیتهای منحصربه فرد آنها خدمات ارائه ندهیم،کار بیهوده ای است.