قرار است مدیریت شهری با توجه به درخواستهای شهروندان مبنی بر بازبودن مترو در روزهای جمعه، این اقدام را عملی کند؛ چنانکه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: بر اساس تأکید و دستور شهردار اصفهان، از جمعه هفته جاری (دوم اردیبهشت) خط یک متروی اصفهان بهصورت آزمایشی سرویسدهی به شهروندان را انجام خواهد داد. به گزارش ایمنا، احمدرضا طحانیان اظهار کرد: با توجه به تأکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص فعالیت مترو در ایام تعطیل، شرکت متروی اصفهان تلاش کرد با انجام سازماندهی لازم روزهای تعطیل نیز سرویسدهی به مسافران را انجام دهد. در گام نخست، روز جمعه هفته جاری مترو مسافرگیری و تخلیه مسافران در هفت ایستگاه پرتردد ازجمله ایستگاه قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امامحسین(ع)، میدان آزادی و دفاع مقدس انجام میشود.
او بیان کرد: سرویسدهی در روزهای جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ با سرفاصله ۱۵ دقیقه خواهد بود. مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک و رعایت شیوهنامههای بهداشتی در مترو اجباری است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال نیز تعداد زیادی از شهروندان و مسافران با استفاده از مترو بهعنوان وسیلهای ایمن، پاک و ارزان جابهجا شدند.



