مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

پیشرفت ۲۰ درصدی سالن ورزش زورخانه‌ای در محله دستگرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: پایان سال گذشته عملیات عمرانی یک مجموعه ورزشی چندمنظوره و سالن ورزش‌های زورخانه‌ای در محله دستگرد آغاز شد که در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار با سرعت در حال اجرای پروژه است.

تاریخ انتشار: 14:33 - یکشنبه 1402/02/17
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیشرفت ۲۰ درصدی سالن ورزش زورخانه‌ای در محله دستگرد

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی اظهار کرد: در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از سمت اتوبان ذوب‌آهن حدفاصل زندان دستگرد و محله امیرحمزه، باند کندرو توسط تندرو قطع شده بود و این موضوع منجر به وقوع تصادف‌های زیاد می‌شد، از این‌رو سال گذشته پروژه زیرگذر اندیشه را آغاز کردیم که این پروژه در مراحل انتهایی و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به احداث سالن ورزشی در انتهای خیابان قائمیه با مساحت ۲۶۰ متر مربع افزود: این سالن ورزشی که مزین به نام شهید لطفی، یکی از ورزشکاران رزمی‌کار شد، ظرفیت خوبی در محله قائمیه ایجاد کرد و در اختیار شهروندان این محله قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه میدان افق پیوند یکی دیگر از پروژه‌های محله قائمیه است، تصریح کرد: میدان افق پیوند از پروژه‌های محله‌محور این منطقه بود که سال گذشته آغاز و در حال حاضر تنها پروژه روشنایی آن باقی مانده و در حال تکمیل است.

وی با اشاره به پیاده‌روسازی‌های متعدد در سطح محلات دیگر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: محله دستگرد از محلات قدیمی و تاریخی این منطقه و حتی شهر و استان اصفهان است که در آن موفق به احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره شدیم.

کشانی با بیان اینکه این محله از مکان‌های خوب برای انجام ورزش‌های باستانی اصفهان است، افزود: روزهای پایانی سال گذشته عملیات عمرانی یک مجموعه ورزشی چندمنظوره و سالن ورزشی ورزش‌های زورخانه‌ای در این محله آغاز شد که در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار با سرعت در حال اجرای این پروژه است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: ساماندهی عملیات عمرانی یکی از گذرهای اصلی بین محلات دستگرد و قائمیه آغاز شد و ساماندهی عملیات عمرانی گذر شهید صالحیان شامل زیرسازی آسفالت، جدول‌گذاری و روکش آسفالت بود که این پروژه نیز ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سال گذشته در سال جاری نیز ادامه دارد، گفت: بودجه عمرانی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از سال گذشته تاکنون حدود ۴۰ درصد افزایش داشته که سال گذشته رقم آن ۴۲۳ میلیارد تومان بوده و امسال به رقم ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

چهار + سه =