واگذاری مدیریت مصرف گاز
مدیریت مصرف گاز به استان‌ها واگذار شد
14:11 - یکشنبه 7 تیر 1405
برنامه جدید برای کاهش ناترازی انرژی:

مدیریت مصرف گاز به استان‌ها واگذار شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از اجرای برنامه جدید برای مدیریت مصرف گاز و بازسازی زیرساخت‌ها خبر داد.