فعال شدن فرم ثبت شکایات اخذ وجه در مدارس استان اصفهان

فرم رسیدگی به شکایات مربوط به اخذ وجه در مدارس استان اصفهان فعال شد.

تاریخ انتشار: 09:04 - یکشنبه 7 تیر 1405
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
فعال شدن فرم ثبت شکایات اخذ وجه در مدارس استان اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ فرم رسیدگی به شکایات مربوط به اخذ وجه در مدارس استان اصفهان فعال شد. والدین و دانش‌آموزان اکنون می‌توانند شکایات خود را در این زمینه ثبت و پیگیری کنند.

آغاز ثبت شکایات درباره دریافت وجه در مدارس اصفهان

مسئولان آموزشی استان اصفهان اعلام کردند امکان ثبت شکایت درباره دریافت وجه در مدارس فراهم شده است. بنابراین خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را ثبت کنند.

هدف از راه‌اندازی فرم شکایات مدارس

این سامانه با هدف شفاف‌سازی دریافت هزینه‌ها در مدارس راه‌اندازی شده است. همچنین این اقدام به کنترل شهریه‌ها و جلوگیری از دریافت مبالغ غیرقانونی کمک می‌کند. در نتیجه، نظارت بر عملکرد مدارس افزایش می‌یابد.

نحوه ثبت شکایت در سامانه

والدین و دانش‌آموزان می‌توانند از طریق فرم الکترونیکی مربوطه شکایت خود را ثبت کنند. ابتدا باید اطلاعات مدرسه را وارد کنند. سپس جزئیات شکایت را ثبت کنند. در نهایت درخواست خود را ارسال کنند تا بررسی شود.

پیگیری شکایات ثبت‌شده

همچنین امکان پیگیری وضعیت شکایت برای کاربران فراهم شده است. افراد می‌توانند با استفاده از کد پیگیری، نتیجه رسیدگی را مشاهده کنند.

جمع‌بندی

در نهایت فعال شدن این فرم باعث افزایش شفافیت در مدارس استان اصفهان می‌شود. بنابراین والدین می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موضوع را سریع‌تر گزارش دهند.