پس از ۱۵ سال، ایران دوباره به شورای مرکزی سازمان فائو بازگشت. وزیر جهاد کشاورزی، غلامرضا نوری قزلجه، این موفقیت را یکی از دستاوردهای مهم دولت چهاردهم دانست