رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از آغاز رسمی طرح حذف کرایه نقدی در تاکسیها خبر داد. به گفتهی وی، از این پس رانندگان ملزم به استفاده از دستگاه کارتخوان برای دریافت کرایه از مسافران هستند.