بورس برای دومین روز متوالی منفی شد

بازار بورس تهران امروز نیز روند منفی خود را ادامه داد و شاخص کل در آغاز معاملات با افت سنگین مواجه شد.

تاریخ انتشار: 12:21 - دوشنبه 1 تیر 1405
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بورس برای دومین روز متوالی منفی شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ بازار بورس تهران امروز نیز روند منفی خود را ادامه داد و شاخص کل در آغاز معاملات با افت سنگین مواجه شد.

ریزش شاخص بورس در شروع معاملات

در ابتدای معاملات امروز، شاخص بورس تهران ۵۴ هزار واحد کاهش یافت. با این افت، شاخص کل در کف کانال ۵ میلیون واحدی قرار گرفت.

از دست رفتن کانال مهم بازار

ارزش کل بازار نیز کاهش پیدا کرد و کانال ۱۵ هزار همت را از دست داد. این موضوع نشان‌دهنده فشار فروش در کلیت بازار است.

وضعیت نمادهای بورسی

بر اساس داده‌های اولیه بازار، حدود ۷۴ درصد از نمادها در وضعیت منفی و قرمز قرار گرفتند. این موضوع نشان می‌دهد عرضه در بازار بر تقاضا غلبه دارد.

خروج پول حقیقی از بازار

در جریان معاملات امروز، حدود ۳.۵ همت پول حقیقی از سهام، حق‌تقدم‌ها و صندوق‌های سهامی خارج شد. این خروج سرمایه فشار فروش را در بازار افزایش داده است.

جمع‌بندی

بازار بورس تهران برای دومین روز متوالی در مسیر نزولی قرار گرفت. افت شاخص، خروج نقدینگی و قرمز شدن بیشتر نمادها نشان می‌دهد بازار همچنان تحت فشار فروش قرار دارد.