بررسی عملکرد نفربه‌نفر ذوب‌‌آهنی‌ها مقابل هوادار:

خط آتش ذوب‌آهن سروصدایی ندارد

ذوب‌آهن روزی که می‌توانست به راحتی هوادار را شکست دهد و با ۷ امتیاز خودش را به تعطیلات لیگ برتر برساند، اسیر فرصت‌سوزی بازیکنانش شد تا مانند فصل گذشته دوباره یک تساوی در بازی اصفهانی‌ها در برابر هوادار به ثبت برسد.

تاریخ انتشار: 09:48 - شنبه 1402/06/11
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
خط آتش ذوب‌آهن سروصدایی ندارد

به گزارش اصفهان زیبا؛ ذوب‌آهن روزی که می‌توانست به راحتی هوادار را شکست دهد و با ۷ امتیاز خودش را به تعطیلات لیگ برتر برساند، اسیر فرصت‌سوزی بازیکنانش شد تا مانند فصل گذشته دوباره یک تساوی در بازی اصفهانی‌ها در برابر هوادار به ثبت برسد.

شاگردان ربیعی در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و در چند مرحله موقعیت‌های مناسبی را هم روی دروازه حریف تهرانی خودشان ایجاد کردند؛ اما این توپ‌ها به هدف ننشست و در نهایت ربیعی مجبور شد در پایان مسابقه پاسخ هواداران عصبانی تیمش را هم بدهد که البته در نوع خودش بسیار قابل‌توجه بود.

حبیب فرعباسی ۹ از ۱۰: دروازه‌بان ذوب‌آهن در نیمه اول روز کم فشاری را پشت سر گذاشت و هوادار زور لازم برای ایجاد خطر بر روی دروازه ذوب‌آهن را نداشت؛ اما در یک ربع پایانی تهرانی‌ها با استفاده از ضدحملات در چند مرحله روی دروازه ذوب‌آهن خطر ایجاد کردند که عملکرد خوب فر‌عباسی باعث شد دروازه نماینده فوتبال اصفهان باز نشود.

آرش قادری ۸ از ۱۰: ربیعی از بازی خط دفاعی تیمش راضی بود و به همین خاطر نمی‌توان به عملکرد قادری، مدافع میانی این تیم، آنچنان ایرادی وارد کرد؛ اما انتظار می‌رود به واسطه قد بلندی که دارد، بر روی اوت‌های ارسالی بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه جریمه حریف عملکرد بهتری داشته باشد.

بسته‌ماندن دروازه ذوب‌آهن در برابر هوادار نمره قبولی برای قادری به ثبت رساند.

شایان مصلح ۷ از ۱۰: او بازیکن کم‌تجربه‌ای نیست و در تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان بازی کرده است و انتظار می‌رود که در روزهای جوانی ذوب‌آهن بتواند تیمش را در درون زمین جمع کند؛ اما مصلح به‌عنوان یک مدافع چپ آنچنان در جریان حملات تیمش نقشی نداشت و در نهایت هم به خاطر مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

سید محمد قریشی ۸/۵ از ۱۰: پرتاب‌های اوت انرژی بسیار زیادی از قریشی می‌گیرد؛ ولی با این حال او در ترکیب ذوب‌‌آهن جا افتاده و بازی‌های با ثبات و یکنواختی را از خودش به نمایش می‌گذارد.

او هم مانند قادری باید در ضربات کرنر هنر خودش را در مقابل دروازه حریف نشان دهد.

امیرحسین رنگرز ۷/۵ از ۱۰: از معدود بازیکنان تیم تارتار است که مورد پسند ربیعی قرار گرفته و همچنان به‌عنوان یک مدافع کناری در ترکیب ذوب‌آهن به میدان می‌رود؛ ولی او هم در بحث تهاجمی هنوز ‌ضعف‌های زیادی دارد.

مهرداد رضایی ۸/۵ از ۱۰: یکی از بهترین خریدهای لحظه آخری ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات بوده و در دو مسابقه اخیر در برابر پرسپولیس و هوادار نمایش بسیار خوبی از خودش به جا گذاشته است و نشان داده که ارزش خرید را داشته است.

با حضور احتمالی حسینی و کمال کامیابی‌نیا در خط هافبک، مهرداد رضایی با آرامش بیشتری می‌تواند به خط دروازه رقبا نزدیک شود.

فردین یوسفی ۷ از ۱۰: سبک بازی او بسیار به نوع بازی مسعود ریگی شبیه است و یوسفی در خط هافبک بیشتر در خدمت تیم بازی می‌کند و همین موضوع باعث شده تا آنچنان در چشم نباشد؛ ولی به هر حال حضور او در کنار مهرداد رضایی یک خط هافبک قابل قبول را برای ذوب‌آهن به وجود آورده است.

پوریا آریا کیا ۷/۵ از ۱۰: این بازیکن تکنیک بسیار خوبی دارد و در سمت چپ زمین ذوب‌آهن بارها با نفوذ‌های خودش بازیکنان هوادار را اذیت کرد و البته در یکی دو صحنه هم بسیار بی‌دقت بود و نتوانست ضربه خوبی را به توپ وارد کند.

به هر حال او هم باید بداند که در تیمی مثل ذوب‌آهن موقعیت‌های آنچنانی برای بازیکنان فراهم نمی‌شود و باید قدر همین تک‌موقعیت‌ها را هم دانست.

سجاد آشوری ۷ از ۱۰: تکنیک بسیار خوبی دارد؛ اما هنوز نتوانسته خودش را در خدمت تیم قرار دهد و به همین خاطر عملکرد او به‌صورت فردی در درون زمین دیده می‌شود. به هر حال آشوری هم از بازیکنان جامانده زمان تارتار است و انتظار می‌رود که در هفته‌های بعدی عملکرد بهتری از خودش به نمایش بگذارد.

محمدحسین اسلامی ۶ از ۱۰: بازیکن جوان ذوب‌آهن ظرفیت بسیار زیادی برای مطرح‌شدن در فوتبال ایران دارد؛ اما در برابر هوادار خوب بازی نکرد و یک موقعیت خوب را هم به هدر داد تا در پایان مسابقه صدای اعتراض سرمربی تیمش را هم بشنود.

اسلامی یکی از امیدهای ذوب‌آهن خواهد بود؛ البته به شرطی که قدر خودش را بیشتر از این‌ها بداند و در خدمت تیمش بازی کند.

محمدجواد محمدی ۵ از ۱۰: در روزهایی که ذوب‌آهن بازیکن آنچنان باکیفیتی در خط حمله خودش ندارد، محمدی امید اول گل‌زنی برای نماینده فوتبال اصفهان است؛ اما او باید بداند که گاهی اوقات برای گل‌کردن توپ احتیاج به قدرت نیست و با یک بغل‌پای نرم هم می‌توان توپ را از خط دروازه عبور داد.

با این حال محمدی در مقابل هوادار یک فرصت بسیار خوب را از دست داد تا به احتمال زیاد در بازی‌های بعدی در لیست سیاه ربیعی قرار بگیرد.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

یازده − ده =