بررسی عملکرد سپاهانی‌ها در مقابل ملوان:

ترکش‌های الاتحاد تمام‌شدنی نبود

در شرایطی که سپاهان با انگیزه بسیار خوب خودش را برای برتری در برابر ملوان آماده کرده بود، انتشار خبر محرومیت آسیایی این تیم، آن هم درست یک روز قبل از بازی مقابل ملوان باعث شد تا تمرکز کادر فنی و بازیکنان طلایی‌پوش به هم بریزد.

تاریخ انتشار: 11:04 - شنبه 1402/08/13
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
ترکش‌های الاتحاد تمام‌شدنی نبود

به گزارش اصفهان زیبا؛ در شرایطی که سپاهان با انگیزه بسیار خوب خودش را برای برتری در برابر ملوان آماده کرده بود، انتشار خبر محرومیت آسیایی این تیم، آن هم درست یک روز قبل از بازی مقابل ملوان باعث شد تا تمرکز کادر فنی و بازیکنان طلایی‌پوش به هم بریزد و نتیجه این شد که سپاهان در برابر ملوان آن تیم همیشگی نباشد و درنهایت اولین باخت خودش در رقابت‌های لیگ امسال را هم تجربه کرد.

چهارشنبه عصر  AFC مدعی شد که باشگاه سپاهان بی‌طرفی سیاسی را رعایت نکرده و به وجهه این کنفدراسیون و رقابت‌هایی که توسط آن برگزار می‌شود، آسیب وارد کرده است و نتیجه دیدار سپاهان-الاتحاد 3 بر صفر به نفع تیم عربستانی شد. علاوه بر نتیجه، سپاهان ۲۰۰هزار دلار جریمه شده و سه بازی خارج از نقش‌جهان باید بازی کند.

همین مسئله به‌شدت شرایط سپاهان را تغییر داد و در مقابل ملوان هم مشخص بود که بازیکنان آرامش همیشگی را ندارند و درنهایت هم این موضوع به ضرر سپاهان تمام شد تا ملوان از فرصت ایجادشده بیشترین استفاده را ببرد.

پیام نیازمند ۷ از ۱۰: این را باید به‌حساب بدشانسی نیازمند نوشت که پشت سر مدافعان نامطمئن سپاهان بازی می‌کند؛ بااین‌حال لغزندگی زمین و خیس‌بودن توپ ازیک‌طرف و اشتباهات مدافعان سپاهان از طرف دیگر باعث شد تا نیازمند در یک روز بد، سه گل دریافت کند؛ البته بر روی گل دوم پیام می‌توانست کمی بهتر عمل کند.

محمد دانشگر 7.5 از ۱۰: دانشگر تنها مدافع مطمئن سپاهان است؛ ولی او به تنهایی نمی‌تواند مثل یک سوپرمن اوضاع خط دفاعی تیمش را بهبود بخشد و مدافعانی که در کنار او بازی می‌کنند، همگی آنقدر دچار اشتباه می‌شوند که این موضوع تمرکز دانشگر را بر هم می‌زند.

نیلسون جونیور ۳ از ۱۰: اهدای یک پنالتی به تیم حریف و لودادن توپی که منجر به گل دوم ملوان شد، کافی بود تا روز افتضاح نیلسون جونیور در ترکیب سپاهان تکمیل شود و البته سرمربی سپاهان هم بلافاصله مدافع برزیلی تیمش را بیرون کشید تا اوضاع بدتر از این نشود.

هادی محمدی ۶ از ۱۰ (تعویضی): محمدی به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد تا شاید بتواند پاشنه آشیل سپاهان را تقویت کند؛ ولی او هم به‌خصوص در نیمه دوم در چندمرحله مقابل مهاجمان سریع ملوان کم آورد تا عملکرد محمدی هم دست‌کمی از جونیور نداشته باشد.

رامین رضاییان 7.5 از ۱۰: یک گل بسیار مهم برای تیمش زد؛ ولی در بقیه دقایق مسابقه عملکرد آنچنان درخشانی نداشت و با دریافت سه گل روز خوبی را پشت سر نگذاشت تا در کنار بقیه بازیکنان سپاهان حریف ملوان نشود.

میلاد زکی پور 6.5 از ۱۰: بار اصلی حملات ملوان از سمت چپ زمین سپاهان و جایی که میلاد زکی‌پور حضور داشت شکل گرفته بود و انزلیچی‌ها بارها از این سمت به دروازه سپاهان نزدیک شدند و درنهایت هم اشتباه زکی‌پور در دفع توپ باعث شد تا گل سوم ملوان به ثمر برسد و این یعنی زکی‌پور نمره قبولی در این بازی نگرفت.

محمد کریمی ۶ از ۱۰: مصدومیت کاپیتان سپاهان هنوز به‌صورت کامل برطرف نشده و او با همین شرایط برای تیمش بازی می‌کند؛ البته کمبود بازیکن هم مزید بر علت شده تا کریمی مجبور باشد با این شرایط در ترکیب تیمش به میدان برود و البته نباید از اشتباه دقایق پایانی او و قربانی غافل شد که اسباب گل سوم ملوان را فراهم کرد.

محمد قربانی ۷ از ۱۰: ای‌کاش مورایس به قربانی اعتماد بیشتری برای بازی در قلب خط دفاعی داشت و اعصاب بازیکنان تیمش را با حضور بازیکنانی مثل نیلسون و محمدی به هم نمی‌ریخت؛ با این حال قربانی هم در مقابل ملوان عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع باعث شد تا تمرکز او در دقایق پایانی هم به هم بریزد.

فرشاد احمدزاده 6.5 از ۱۰: ابتدای فصل در لیست بازیکنان موفق سپاهان قرار داشت؛ اما هرچه از رقابت‌های لیگ سپری‌ شده، احمدزاده هم افتی قابل‌توجه را تجربه کرده و در برابر ملوان هم نتوانست باری از مشکلات تیمش کم کند.

محمدجواد حسیننژاد ۶ از ۱۰: از روزی که به تیم ملی دعوت شد و ظاهرش هم تغییر کرد، هرگز آن بازیکن ابتدای فصل نبوده و نتوانسته نمایش درخشان خودش را تکرار کند. حسین‌نژاد اگر به همین ترتیب ادامه دهد شاید برای برطرف‌شدن مصدومیت بازیکنان سپاهان، جای خودش را به بازیکنان دیگری بدهد.

رضا اسدی ۹ از ۱۰: تنها بازیکنی در لیست سپاهان است که همچنان راندمان بالای خودش را در ترکیب اصلی نشان می‌دهد و با گلی که وارد دروازه ملوان کرد، نشان داد که در این فصل باید نام او را همچنان به‌عنوان جدی‌ترین مدعی کسب عنوان آقای‌گلی به ثبت رساند و ای‌کاش بقیه بازیکنان سپاهان هم از اسدی الگوبرداری می‌کردند.

عیسی آلکثیر ۷ از ۱۰: در روزهای غیبت مغانلو نوبت به آل‌کثیر رسیده تا بار خط حمله تیمش را بر دوش بکشد؛ ولی او هم باید بداند که کار اصلی یک مهاجم گل‌کردن موقعیت‌های ایجاد شده است و ای‌کاش که آل‌کثیر توانسته بود در زمان نتیجه تساوی 2 بر 2 گل سوم تیمش را با یک ضربه چیپ به ثمر برساند که البته ضربه بی‌دقتش را به بالای دروازه زد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 × چهار =