همان سپاهان لیگ هفتم، منهای آخر آن

سپاهان با چند توئیت و پست اینستاگرامی مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه و… نمی‌تواند با جوی که تیم‌های تهرانی می‌سازند، مقابله کند و تنها خودش را درگیر خواهد کرد.

تاریخ انتشار: 15:00 - پنجشنبه 1402/08/18
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
همان سپاهان لیگ هفتم، منهای آخر آن

به گزارش اصفهان زیبا؛ هرزمانی سپاهانی‌ها می‌خواهند شرایط سختی را مثال بزنند، به لیگ هفتم و اتفاقات آن دوره اشاره می‌کنند؛ جایی که به‌واسطه نابیناشدن سربازاحمدی در جریان دیدار رفت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، تیم اصفهانی متحمل جریمه کسر پنج امتیاز و سه‌ماه محرومیت از بازی‌های خانگی شد.

در آن مقطع تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت که از این بابت فشار زیادی به تیم تحمیل می‌شد. با این حال طلایی‌پوشان از آن دوره سخت عبور کردند و اگر آن اتفاق دقیقه 97 بازی برگشت نبود، جام قهرمانی را هم برای مردمان دیارشان به ارمغان می‌آوردند.

سپاهان لیگ بیست‌و‌سوم هم تا حدودی شرایط سخت آن دوره را تجربه می‌کند؛ جایی که به دلیل تخلفاتی که کمیته نظارت بر قراردادها مدعی آن شده، چهار امتیاز از این تیم کسر شد و پس از لغو دیدار با تیم الاتحاد عربستان، با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی سه دیدار در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده که البته به‌مراتب از دوره سخت لیگ هفتم شرایط سهل‌تری محسوب می‌شود؛ اما تجربه این تیم در عبور از آن وضعیت، هواداران را امیدوار می‌کند که از چالش‌های موجود نیز به سلامت عبور کند.

با این وجود چالش فعلی با قبلی تفاوت‌هایی دارد؛ از آنجا که در آن مقطع شبکه‌های اجتماعی وجود نداشت و مدیریت شرایط برای مدیران باشگاه ساده‌تر از وضعیت فعلی بود که یک خبر تأییدنشده یا شایعه، آرامش روانی کادر فنی و بازیکنان و هواداران را سلب می‌کند.

از سوی دیگر حساسیت هواداران سپاهان و پرسپولیس به حجم فعلی نبود و حواشی اطراف تیم راحت‌تر مدیریت می‌شد.

با اینکه چهار امتیاز از تیم سپاهان کسر شده؛ اما این تیم همچنان در لیگ برتر یکی از مدعیان محسوب می‌شود و جبران امتیازات ازدست‌رفته کار سختی نیست.

در لیگ قهرمانان آسیا هم با وجود باخت فنی تحمیل‌شده به تیم اصفهانی، این تیم شانس صعود از گروهش را دارد و اگر امتیازات بازی‌های باقی‌مانده را غنیمت بشمارد، صعود دور از دسترس نخواهد بود.

اما موضوع مهم اینجاست که مدیریت لازم اعمال شود؛ به‌ویژه در بحث حواشی تحمیلی از سوی رسانه‌های پایتخت و تیم‌های سرخابی که ورود سپاهان به این مباحث، فروافتادن در باتلاقی است که فوتبال اصفهان را در خود غرق خواهد کرد؛ زیرا ناگفته پیداست که سپاهان با چند توئیت و پست اینستاگرامی مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه و… نمی‌تواند با جوی که تیم‌های تهرانی می‌سازند، مقابله کند و تنها خودش را درگیر خواهد کرد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

نوزده − 9 =