در دور رفت تیم ذوبآهن موفق شده بود در این دیدار به برتری برسد و ازاینرو برای بازی برگشت پیشبینی میشد سپاهانیها با انگیزه زیادی وارد میدان شوند؛ زیرا علاوه بر جبران مافات بازی قبل، به سه امتیاز این بازی برای بقا در کورس مدعیان نیاز داشتند؛ اما حالا با توجه به اختلاف ایجادشده، دیگر نمیتوان شانسی برای سپاهان مدعی قائل شد.در آن سوی میدان هم ذوبیها برای اینکه از منطقه خطر جدول ردهبندی فاصله بگیرند، نیازمند کسب سه امتیاز این بازی بودند که در نهایت هیچکدام از دو تیم به هدفی که مدنظر داشتند، نرسیدند و تساوی بدون گل پایان بخشی بر هماوردی فوتبال نصفجهان بود. محرم نویدکیا در شرایطی تیمش را به میدان فرستاد که محمد نژادمهدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده که بازی قبل عملکرد خوبی نداشتند در این بازی از ترکیب اصلی خط خوردند و بازیکنانی چون رضا میرزایی، جلال علیمیرزایی و محمد کریمی در ترکیب اصلی جای گرفتند. در تیم ذوبآهن نیز مهدی تارتار، ترکیبی مشابه بازی گذشته به میدان فرستاد؛ اما مسعود ابراهیمزاده، کاپیتان این تیم، از روی نیمکت بازی را تماشا کرد و گاندوها نیز در غیاب مهدی تارتار که به دلیل چهار کارتهبودن روی سکوها حضور داشت، وارد زمین شدند. در نیمه نخست هر دو تیم موقعیتهایی داشتند که با بیدقتی مهاجمان دو تیم به نتیجه نرسید تا شاید نیمه دوم با افکار تاکتیکی مربیان راهگشا باشد؛ اما در 45 دقیقه دوم بازی هم اتفاق خاصی رخ نداد تا در پایان 90 دقیقه رسمی و وقتهای اضافه بازی، یک تساوی بدون گل در نقشجهان ثبت شود تا اصفهانیها که همواره به کیفیت دربی فوتبالشان مینازیدند، حرفی برای گفتن نداشته باشند.سپاهان با این تساوی 34 امتیازی شد و با توجه به فاصله یک امتیازی با تیم مس رفسنجان، باید مراقب باشد که رده سوم را هم از دست ندهد. طلاییپوشان اصفهانی عملا شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارند؛ اما میتوانند نیمنگاهی به کسب سهمیه آسیایی داشته باشند.
تیم ذوبآهن هم با این تساوی 19امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند تا هر دو نماینده فوتبال استان چشم به روزهای آینده داشته باشند.



