این هفته متوجه شدیم که انقلاب مردمی (!) این روزها، در اینستاگرام، توییتر و شبکه سعودی اینترنشنال در حال پیروزی است. برای همین در این متن، چند توصیه برای دوران گذار و پساانقلاب داریم که لازم است همه آنها را ترتیب اثر دهید.
از تیربرقها درست استفاده کنید
انقلابیهای(!) عزیز در توییتهایشان مدام به این مسئله اذعان دارند که پس از پیروزی، تمامی سیاستمداران و حامیان نظام را از تیربرق آویزان میکنند. لازم است به اطلاع تکتک این عزیزان برسانیم که حداقل به احترام بابابرقی و سبیلهایش که این همه سال میگفت «هرگز نشه فراموش، لامپ اضافه خاموش»، کاری به کار اداره برق نداشته باشید! تیر برق برای انتقال شبکههای برق و نوررسانی به معابر تعبیه شده و استفاده دیگر از آن، هم شما را تحت پیگرد قانونی قرار میدهد و هم همزمان با آویزانکردن آدمها به تیر برق، بهدلیل رعایتنکردن نکات ایمنی، برق فشارقوی از شما مجسمه برانداز متفکر را میسازد؛ بنابراین همان اول کار نشان دهید که میدانید وظیفه یک تیر برق چیست.
کتابهای تاریخ مدرسههایتان را فیلتر کنید
شما تاکنون توی کتابهای تاریختان دیدهاید کوروش کبیر به پادشاه فلان کشور نامه بنویسد و فحش بدهد؟ دیدهاید نادر توی هند برود و فحشهای ناجور را بکشد به سر تا پای پادشاهان هند؟ ستارخان و باقرخان با آن هیبت مردانه، توی ماجرای مشروطه، با خواهر و مادر شاه قاجار کاری داشتهاند؟ در اعتراضات لغو قانون بردگی، سیاهپوستان با آن سینه پردرد، یک شعار ناجور دادهاند؟ نه! پس سر جدتان یا این تاریخ را یک طوری سربهنیست کنید، یا اگر خواستید توی مدارس تدریسش کنید، رویش یک 18+ بزنید و از وزیر ارتباطاتتان بخواهید آن کتاب تاریخ را طوری فیلتر کند که با هیچ فیلترشکنی باز نشود. مراقب هم باشید بچهها وقتی خانواده کنارشان نشسته، تاریخ شما را نخوانند! توی امتحاناتتان هم این سؤال را مطرح نکنید که در انقلاب 1401، انقلابیون چه شعاری میدادند. اصلا به آنها چه که شما چه شعاری میدادید؟ مهم این است که الان بعد از انقلاب، کیافسی و مکدونالد توی ایران شعبه زدهاند دیگر!
برای شناسایی نخبگان، المپیاد جدید برگزار کنید
حـــکومت در مـــسیر شــــناســـایی استعدادهای جدید بسیار ضعیف عمل کرده و به همین دلیل است که نخبگان در جای مناسب خود قرار نگرفتهاند. در کنار المپیادهای شیمی، نجوم، ادبیات و… که هر سال برگزار میشود، المپیاد فحاشی را که دستاورد انقلابتان است، برگزار کنید و نخبههای جدید به جهانیان معرفی کنید. با این کار شما، خیلی از کسانی که در زمان رژیم قبلی با عناوینی همچون متجاوز، جاهل، چشمناپاک، مفسد فیالارض، اوباش خیابانی، بیناموس و… نامیده میشدند، صاحب جایگاه شده و میتوانند بسیار عالی انقلاب شما را به بقیه کشورها صادر کنند. فراموش نکنید که شعارهای خیابانی و دانشگاهی این انقلاب شما را همین نخبگان ساختهاند.
هیتلر را فراموش نکنید
ترور پلیس راهنمایی و رانندگی که اسلحه نداشت و برای رعایتنکردن قانون قصدش جریمهکردن بود، در دوران جنگ جهانی و روشنبودن کورههای آدمسوزی، حتی برای هیتلر هم قفل بود. حالا قفل هم نبود، دیگر در تاریخ نیامده که هیتلر افسر راهنمایی و رانندگی را ترور کند و از این ترور با افتخار حرف بزند و توییتش کند. البته به خاطر این در تاریخ نیامده؛ چون در آن زمان توییتر وجود نداشت؛ وگرنه ممکن بود توی این یک قلم هیتلر رویتان را کم کند. تازه خیلی از این تنبیههایی را که برای پاسدار و بسیجی و روحانی برای فردای براندازیتان در نظر گرفتهاید اگر به خود هیتلر میگفتند، زبان به فحش میگشود و میگفت این جانیهای بیعاطفه از کجا آمدهاند؟ بنابراین برای اینکه نشان دهید راه جنایت را از هیتلر هم بیشتر بلدید، یک روز برای بزرگداشت هیتلر تعیین کنید. بالاخره ایشان پدر معنوی و شروعکننده راه جنایت بود و اگر امروز بود، یقینا به پارهکردن گلوی پلیس، آتشزدن بسیجی و این قبیل کارها توسط شما افتخار میکرد! حتی ممکن بود بیاید و پس از گرفتن وقت از شما، چند ساعتی در کلاس درستان هم تلمذ کند!
انقلابتان را ذخیره کنید
همه نکاتی که در بالا گفته شد مهم است؛ اما حالا که با آموزشهایی که در جیتیآ و کالاف دیوتی دیدهاید و دست به انقلاب زدهاید، متوجه این باشید که این انقلاب باید باقی بماند. بنابراین هر شب بعد از تمامشدن انقلابتان، اگر اینترنت یاری میکند، یک نسخه پشتیبان بگیرید و سپس دکمه SAVE را بزنید. پس از آن، یک نفس راحت بکشید و پابجی را در اینترنت جستوجو کنید. تبریک میگویم! حالا شما یک بازی جدید و یک انقلاب جدید دارید!



