ساقی وی پی ان‌ها

به نام خدا موضوع انشا: فیلترینگ اینستا و واتس‌اپ در خانه ما اعصاب همه به‌خاطر نبودن اینستاگرام و واتس‌اپ خُرد است؛ 
تاریخ انتشار: 11:45 - دوشنبه 2 آبان 1401
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اما من خیلی خوشحالم که هر دوی آنها بسته شده است؛ چون از روزی که این اتفاق افتاده، رابطه من با پدرم خیلی بهتر شده است. او روزی ده بار من را صدا می‌زند تا برایش فیلترشکن خوب نصب کنم. من فیلترشکن‌ها را از هم‌کلاسی‌هایم می‌گیرم. آخر، سرعت آشنایی آنها با فیلترشکن از سرعت اینترنت خیلی بیشتر است. راستی آشنای یکی از بچه‌ها هم وی پیان می‌فروشد؛ البته وی پیان به بدی فیلترشکن نیست؛ چون چند روز پیش، تلویزیون آشنای دوستم را معرفی کرد و هیچ‌کس با او کاری نداشت. تازه دوستم گفت: او کارآفرین است. اما در مدرسه اگر آقای مدیر بفهمد که ما فیلترشکن داریم، با ما برخورد بد می‌کند و دیگر به ما کارت آفرین نمی‌دهد. به خاطر همین می‌گویند فیلترشکن بدتر از وی پیان است. اما من فیلترشکن را دوست دارم؛ چون با قطع شدنش مادرمان دیگر نمی‌تواند به گروه فامیلی‌مان برود. آخر در آنجا حرف‌های عجیبی می‌زنند. آخرین بار مادرمان می‌گفت در گروه نوشته آب سرطان‌زاست و نزدیک بود برادرمان به‌خاطر بی‌آبی بمیرد. تازه مادرمان هر روز به من صبح به‌خیر و شب‌ها شب به‌خیر می‌گوید؛ چون دیگر در گروه فعال نیست و من خیلی خوشحالم. البته برادرم در اینستاگرام لباس می‌فروخت و حالا بی‌کار شده است. من به برادرم گفتم تو هم وی پیان بفروش کسی هم با تو کاری ندارد؛ ولی او به من می‌خندد. البته در این شرایط همین که او می‌خندد، به نظرم خیلی خوب است.در آخر نتیجه می‌گیریم که فیلترینگ خیلی چیز خوبی است و من نمی‌دانم چرا بقیه خانواده اعصابشان خُرد است. امیدوارم بردارم هم به‌جای خندیدن وی پیان بفروشد.این بود انشای ما.