مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان امروز در 13 آبانی دیگر به میدان آمدند تا ضمن خنثی کردن نقشههای تفرقهافکن دشمن، وحدت و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند؛ آنان که ایران قوی و متحد را نمیخواهند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.
بسیاری از افراد حاضر در راهپیمایی امروز جوانان و نوجوانانی هستند که 13 آبان سال 57 را ندیدهاند اما برای بزرگداشت این روز به خیابانها آمدهاند تا ثابت کنند دهه هشتادیها و دهه نودیها پای کار انقلاب اسلامی هستند و اجازه رخنه و تعرض به دشمنان این آب و خاک را نمیدهند. کودکان بسیاری نیز به همراه خانوادههای خود در این مراسم حضور یافته و با در دست داشتن تصویر و نام آرتین با او همدردی میکنند.13آبان امسال همچون سایر رویدادهای بزرگ دیگر نماد اقتدار و صلابت ایران اسلامی است و با حضور گسترده مردم در این روز تیر دشمن برای ایجاد اختلاف و هرج و مرج بار دیگر به سنگ خواهد خورد.از ساعتهای ابتدایی شروع راهپیمایی، خیابانهای منتهی به میدان امام خمینی اصفهان صحنه حضور پرشور مردم و دانشآموزان بود. آنها با شعارهای استکبارستیزانه خود، بیزاریشان از قدرتهای سلطهگر و دشمنان نظام اسلامی را اعلام کردند.حضور پرشور دانشآموزان به همراه خانواده یا مجموعههای دانشآموزی در روز جمعه نشانگر آن است که آنها خود علاقمند به این نظام و انقلاب هستند و با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب اهداف دشمنان را خنثی میکنند.اعضای خانواده از پدر و مادر دهه شصتی تا بچههای دهه نودی با سربند لبیک یا خامنهای در راهپیمایی حضور یافتهاند تا باری دیگر با آرمانهای جمهوری اسلامی تجدید میثاق کنند.
تسنیم



