حلقه تأثیرگذار نزدیکان مدیرکل بر ورزش اصفهان

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان که اولین روز از خرداد حکمش را از وزیر دریافته کرده بود، روز شنبه در مراسمی که با حضور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به‌طوررسمی سکان ورزش نصف‌جهان را در اختیار گرفت.

تاریخ انتشار: 11:43 - دوشنبه 1403/03/7
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
حلقه تأثیرگذار نزدیکان مدیرکل  بر ورزش اصفهان

به گزارش اصفهان زیبا؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان که اولین روز از خرداد حکمش را از وزیر دریافته کرده بود، روز شنبه در مراسمی که با حضور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، به‌طوررسمی سکان ورزش نصف‌جهان را در اختیار گرفت.

مسئولیت‌های کاری صدری بیشتر مرتبط با حوزه جوانان بوده و اولویت اصلی کاری او هم در همین بخش تعریف خواهد شد؛ اما موضوع اینجاست؛ در اداره‌ای که نام ورزش و جوانان را هم‌زمان یدک می‌کشد، ورزش وزن سنگین‌تری نسبت به جوانان دارد و ازقضا به همان اندازه که ویترین کاری هر مدیری محسوب می‌شود، سختی کار او هم در این بخش خواهد بود و ناگفته پیداست که مدیر فعلی هم مانند مدیران گذشته با چالش‌های متعددی مواجه خواهد شد. ورود صدری از محیط بیرونی به ورزش، نکات مثبت و منفی خود را دارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

مثبت‌ترین وجه ماجرا این است که صدری بدون پیش‌داوری و قضاوت نسبت به اهالی ورزش مسئولیت را عهده‌دار شده است که این موضوع به کاهش برخی تنش‌های پیرامونی ورزش که به‌واسطه رفت‌وآمد مدیران ایجادشده، کم خواهد کرد.

ورزش اصفهان هنوز هم از خاطر نبرده که برخی مدیران ورزشی از همان بدو ورود به‌دنبال تسویه‌حساب بودند و هنوز مهر خودشان خشک نشده، دست به تغییراتی زدند که از قبل به هر دلیلی تمایل با همکاری نداشتند.

از سوی دیگر، دوربودن صدری از فضای ورزش شرایط را برای برخی افراد فراهم می‌کند تا با نزدیک‌شدن به سکان‌دار ورزش به‌دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های خود باشند و تجربه ثابت کرده این موضوع تنش‌زاست؛ ازاین‌رو انتخاب حلقه اول نزدیکان مدیرکل جدید ورزش استان، می‌تواند گویای سیاست آینده او در ورزش باشد.

در ادوار گذشته تاریخ ورزش استان، هر زمان سکان‌دار جدیدی مسئولیت را در اختیار مــی‌گرفــت، از جمــع کارکنان ستادی اداره کل، رؤسای هیئت‌های ورزشی و… جمعی به او نزدیک می‌شدند که در مواردی این افراد نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیــم‌گیــری‌هــای متــولـــی ورزش داشتند؛ همچنان که یکی از مدیران ورزشی استان به‌واسطه یکی از افراد منتسب به او، حاشیه‌های زیادی را متحمل شد؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود مدیرکل فعلی با مروری بر آنچه بر مدیران سابق گذشت، حلقه نزدیکانش در ورزش اصفهان را انتخاب کند؛ زیرا ورزش اصفهان فرصتی برای آزمون‌وخطا ندارد.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

13 + نه =