توکلی خبر داد:

میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از ۳۶۱ هزار و ۵۹۲ مسافر در تعطیلات نوروز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان سیزدهم فروردین ۳۶۱ هزار ۵۹۲ مسافر ثبت شده است

تاریخ انتشار: 14:49 - دوشنبه 1402/01/14
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
میزبانی پایانه‌های مسافربری اصفهان از ۳۶۱ هزار و ۵۹۲ مسافر در تعطیلات نوروز

به گزارش اصفهان زیبا؛ به نقل از دبیرخانه مشترک شهر، ابوالفضل توکلی اظهار کرد: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین سال‌جاری ۱۷۱ هزار و ۲۸۰ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و حدود ۱۹۰ هزار و ۳۱۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۱۵ هزار و ۸۷۲ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس‌های برون شهری ثبت شده است، افزود: بیشترین تقاضای سفرهای برون استانی در این مدت مربوط به خراسان رضوی (مشهد مقدس)، شهرهای شمال و جنوب کشور، استان فارس و تهران بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع تعداد مسافران ورودی و خروجی پایانه‌های شهرداری اصفهان طی سفرهای نوروزی ١۴٠٢ تا پایان سیزدهم فروردین ۳۶۱ هزار ۵۹۲ مسافر ثبت شده است.

وی اظهار کرد: از آغاز سفرهای دوم ایام نوروز، این سازمان با امکانات و تجهیزات خود در حال انجام وظایف ذاتی خود است تا بتوانیم فضایی آرام خدمات مطلوبی در شأن مسافران و گردشگران به شهر زیبای اصفهان در مبادی ورودی اصلی شهر داشته باشیم.

توکلی با اشاره به نتایج رضایت‌بخش نظرسنجی یکپارچه ایسپا از مسافران پایانه‌های پنج‌گانه که از طریق معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری اصفهان انجام شد، گفت: طبق آمار این نظر سنجی که حول چهار موضوع نحوه برخورد کارکنان پایانه‌ها، محیط و فضای پایانه‌ها، خدمات ارائه شده در پایانه‌ها و نحوه اطلاع رسانی انجام شد، تمام نتایج به دست آمده در این چهار حوزه بیانگر رضایت نسبی مسافران و گردشگران بوده است، البته نقاط ضعف و موارد قابل بهبودی نیز از نتایج نظرسنجی احصا شده که سازمان پایانه رفع آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضا و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، از همکاری آن‌ها با کمیته امور پایانه‌های مسافربری برون شهری که برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ تشکیل شده است، در راستای ایجاد محیطی مطلوب و بی‌دغدغه برای مسافران و ارائه خدمات در شأن آن‌ها، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

3 + شش =