سید امیر سامع:

مدیریت شهری در ساماندهی اصناف تسهیل‌گر است

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بخشی از ساماندهی مشاغل بخشی بر عهده اصناف است و شهرداری در این میان می‌تواند تسهیل‌گر باشد.

تاریخ انتشار: 16:55 - پنجشنبه 1402/01/31
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیریت شهری در ساماندهی اصناف تسهیل‌گر است

به گزارش اصفهان زیبا؛ به گزار شورای اصفهان،  سید امیر سامع با اشاره به زمینه‌های همکاری مدیریت استان و مدیریت شهری اظهار کرد:  انرژی‌های تجدید پذیر، تبدیل پسماند به انرژی، استفاده از سیستم‌های حمل و نقل جدید مانند اتوبوس‌های برقی ظرفیت‌هایی است که در استان زیاد از آن استفاده نکرده‌ایم و در این حوزه‌ها میان مدیریت استان و مدیریت شهر نیازمند همکاری هستیم. / اصناف

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف محل سابق نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: سرزمین کودک و نوجوان طرحی است که شهرداری در خصوص محل سابق نمایشگاه های اصفهان تدوین کرده است که برای تحقق این امر نیازمند حمایت مدیریت استان هستیم.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخشی از ساماندهی مشاغل بخشی بر عهده اصناف است و شهرداری در این میان می‌تواند تسهیل‌گر باشد، افزود: به عنوان مثال برای ساماندهی موزاییک سازان تصمیم بر این بود که ۵۰ هکتار زمین در اختیار این صنف قرار گیرد تا آلودگی منطقه شمس آباد برطرف شود، اما این موضوع بلاتکلیف مانده است. شهرداری می‌تواند در این راستا تسهیل گر باشد اما برای اجرای این اقدامات نیازمند حمایت مدیریت استان است.

انتهای پیام/

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

هجده − شانزده =