فعالان غیرمجاز ارزی
بلایی که بر سر دلالان ارز آمد
15:40 - چهارشنبه 31 اردیبهشت 1404

بلایی که بر سر دلالان ارز آمد

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در منطقه اقدسیه واقع در شمال تهران خبر داد و اعلام کرد که این عملیات نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات فنی پیش‌دستانه برای مبارزه با اخلالگران بازار ارز بوده است.