رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در منطقه اقدسیه واقع در شمال تهران خبر داد و اعلام کرد که این عملیات نتیجه تلاشهای شبانهروزی و اقدامات فنی پیشدستانه برای مبارزه با اخلالگران بازار ارز بوده است.