رئیسجمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در بیمارستان فارابی اصفهان از دو دستگاه پیشرفته پلاسمای سرد رونمایی کردند؛ فناوری که دانشمندان هستهای کشور با تلاش خود آن را بومیسازی کردهاند و در درمان زخمهای مزمن تأثیر بسزایی دارد.