به گزارش اصفهان زیبا؛ در جلسه چهارصد و سی و هشتم هیأت واگذاری که به ریاست سید علی مدنیزاده، وزیر اقتصاد برگزار شد، اعضا تصمیم گرفتند واگذاری سهام شرکت سایپا را تا اول اسفند ۱۴۰۴ به تعویق بیندازند.
🔹 وزارت صمت درخواست تعویق داد
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارائه برنامه اصلاحی، از هیأت واگذاری خواست تا فرصت بیشتری برای آمادهسازی سایپا فراهم شود. هیأت نیز با این درخواست موافقت کرد و مهلت واگذاری را تا ۶ ماه تمدید کرد.
🔹 هدف از تعویق، اصلاحات ساختاری است
دولت قصد دارد با این تعویق، زمینه لازم برای اصلاحات مدیریتی، بهرهگیری از امکانات موجود و افزایش آمادگی این خودرو برای واگذاری را فراهم کند.



