ضد گزارش فینال جام هندبال باشگاه‌های آسیا:

جام چطور به النجمه رسید؟

دقیقه صفر: شیر سپاهان پیشاپیش تیم داوری وارد زمین می‌شود تا حداقل سپاهانی‌ها یک نماینده در فینال داشته باشند!

تاریخ انتشار: 11:48 - دوشنبه 1402/03/22
مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
جام چطور به النجمه رسید؟

به گزارش اصفهان زیبا؛ دقیقه صفر: شیر سپاهان پیشاپیش تیم داوری وارد زمین می‌شود تا حداقل سپاهانی‌ها یک نماینده در فینال داشته باشند! النجمه

دقیقه سه: با اینکه الدوحه قطر بازی را تهاجمی‌تر شروع کرده و پیش افتاده، اما پیش‌بینی حاضران در جایگاه قهرمانی تیم النجمه است.

دقیقه 5: دو طرف سکوهای سالن 25 آبان، بنرهای تبلیغی شرکت فولاد مبارکه نصب شده و دو طرف دیگر تماشاگران نشسته‌اند.

در جایگاه مهمانان که نزدیک جایگاه خبرنگاران است، تقریبا همه چهره‌های هندبالی استان حضور دارند.

دقیقه 9: تا بدین جای مسابقه دروازه‌بان تیم الدحیل ستاره بازی است و با دست و پا اجازه گل‌زدن بحرینی‌ها را نمی‌دهد.

دقیقه 11: وسلین وویویچ، سرمربی تیم سپاهان که تیمش به رتبه ششمی جام باشگاه‌های آسیا رسید، جدا از دیگر مربیان سپاهان که کنار همدیگر نشسته‌اند، بازی را تماشا کرده و مدام گوشی‌اش را چک می‌کند.

دقیقه 20: محمد محمدی که در واحد مستندسازی باشگاه سپاهان مشغول فعالیت است و تمام مسابقات این دوره را فیلمبرداری کرده، معتقد است باشگاه سپاهان میزبانی خوبی داشته و همه امکانات در اختیار تیم‌های میهمان قرار گرفته است. به گفته او، تیم سپاهان هم در مجموع عملکرد خوبی داشت؛ اما باخت در بازی اول کار دستشان داد و نتوانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دقیقه 27: مهار ضربه پنالتی تیم النجمه باعث می‌شود، چند بازیکن تیم الریان که در سکوی نزدیک به خبرنگاران نشسته‌اند، بالا و پایین بپرند.

دقیقه 30: تیم قطری با امتیاز 13 به 10 به‌عنوان برنده نیمه اول به رختکن می‌رود.

دقیقه +30: مسئولان برگزاری در حال فراهم‌کردن مقدمات مراسم اهدای جام هستند.

دقیقه +30: بانوان اصفهانی هم استقبال خوبی از دیدار فینال کرده‌اند و تقریبا یکی از سکوهای سالن 25 آبان را پر کرده‌اند. مریم سپهری یکی از بانوان تماشاگر حاضر در بازی فینال است که از طرفداران رشته هندبال بوده و علاقه زیادی به این رشته دارد. او که بازی‌های سپاهان در این رویداد را با علاقه دنبال کرده، تأکید دارد تیم سپاهان به‌خصوص دروازه‌بان این تیم عملکرد خوبی داشته اما با بدشانسی از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند.

دقیقه 30+: زهرا رحیمی و فاطمه زهرا رحیمی دو خواهری هستند که همراه پدر و مادرشان برای تماشای مسابقه فینال به ورزشگاه آمده‌اند. این دو که ده‌ساله و هشت‌ساله هستند و شیپور کوچک پلاستیکی در دست دارند، با اشتیاق هر کدام از تیم‌ها که گل می‌زدند، آن‌ها را تشویق می‌کنند. خواهر بزرگ‌تر از اینکه تیم‌های ایرانی به دیدار فینال نرسیده‌اند، ناراحت است و می‌گوید: چرا همه‌ش باید تیم‌های خارجی برنده باشن؟!

دقیقه 3: در نیمه دوم، بیشتر عکاسان پشت دروازه النجمه مستقر شده‌اند.

دقیقه 9: با اینکه کوبل برادران قیصریان عملکرد خوبی در مسابقات جام باشگاه‌ها داشته، اما داوری فینال را به یک کوبل از مقدونیه شمالی سپرده‌اند. یکی از مسئولان فدراسیون که در جایگاه خبرنگاران نشسته، می‌گوید کوبل داوری بسیار سختگیر هستند.

دقیقه 20: بازی با نتیجه 20 بر 18 دنبال می‌شود و تماشاگران حاضر در ورزشگاه با هیجان مشغول تشویق تیم‌های موردعلاقه‌شان هستند.

دقیقه 25: سرپرست تیم هندبال سپاهان و مهدی قشقایی‌راد، مربی تیم سپاهان چند ردیف بالاتر رفته و کنار وسلین نشستند تا ادامه بازی را دسته‌جمعی تماشا کنند.

دقیقه 28: در دقایق پایانی بازی هیجان به حدی بالاست که شیر سپاهان هم کله شیر را برداشته و با دقت از کنار زمین بازی را تماشا می‌کند. یکی از خبرنگاران می‌گوید چرا این‌قدر شیر سپاهان لاغر و ترکه‌ای است!

دقیقه 30: گل ثانیه پایانی النجمه بازی را به تساوی می‌کشاند و سالن 25 آبان یک‌صدا منفجر می‌شود. در جایگاه خبرنگاران بحث سر این است که با تساوی دو تیم در نیمه دوم، بازی به ضربات پنالتی می‌رسد یا وقت اضافه؟

3+30: در وقت اضافه اول برخی تماشاگران ایستاده بازی را تماشا می‌کنند و توپ در زمین دو تیم با سرعت در حال حرکت است و لحظه‌ای از حرکت متوقف نمی‌شود.

5+30: در فاصله جابه‌جایی زمین بین دو تیم برای وقت دوم، یکی از بازیکنان النجمه با داوران و کادر بازی که کنار زمین ایستاده‌اند، درگیر می‌شود.

5+30: در اواخر وقت اضافه دوم بازیکن تیم النجمه با کارت قرمز داور از بازی خارج می‌شود. پس از این تصمیم، صدای بوق و شیپور کرکننده تماشاگران در سالن بلند می‌شود.

1+30: در وقت اضافه سوم، بازار پیش‌بینی در جایگاه خبرنگاران داغ شده است. با ورود مدیر رسانه تیم سپاهان به جایگاه خبرنگاران، بحث نقل و انتقالات تیم سپاهان در جریان است.

4+30: برای اولین بار در طول بازی فینال، تیم النجمه از حریف پیش افتاد؛ اما تیم الدحیل بازی را به تساوی 29 بر 29 کشاند تا وقت اضافه چهارم سرنوشت قهرمان را مشخص کند.

2+30: نیمکت هر دو تیم ایستاده و دقیقا مماس با خط کنار زمین بازی را تماشا می‌کنند و یک لحظه آرام و قرار ندارند. هیجان در چند دقیقه پایانی به‌شدت بالا گرفته و بیشتر ورزشگاه نیم‌خیز شده‌اند.

30+: تیم النجمه با نتیجه 30 بر 29 قهرمان هندبال جام باشگاه‌های آسیا می‌شود و بازیکنان این تیم کنار دروازه خودی سجده شکر به جا می‌آورند.

30+: آماده‌سازی فضای اهدای مدال در حال انجام است و در سالن آهنگ تیم سپاهان را پخش کرده‌اند: «سپاهان، قهرمانی آسیایی…!» (چرا word استیکر نداره.)

30+: بازیکنان پیش از رفتن روی سکو از روی میز مدال‌هایشان را برداشته و در گردن می‌اندازند که این موضوع تعجب خبرنگاران و حاضران در سالن را به همراه دارد، اما مجری برنامه توضیح می‌دهد که روال اهدای مدال در جام باشگاه‌های آسیا بدین منوال است.

30+: به دلیل حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، هومن فیروزی به‌عنوان نماینده میزبان سخنرانی کوتاهی دارد.

30+: محمد پولادگر، معاون وزیر که به عنوان عالی‌ترین مقام ورزشی در مراسم اختتامیه حضور دارد، پس از اهدای مدال برنز تیم الریان از سالن خارج می‌شود.

30+: بازیکنان تیم الدحیل که در طول بازی از حریف پیش بودند و در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کردند، بلافاصله پس از اهدای جام و با چهره‌های گرفته، سالن را ترک می‌کنند.

30+: ساعتی پس از پایان فینال جام باشگاه‌های آسیا، سالن خالی از جمعیت شده و عوامل باشگاه سپاهان در حال گرفتن عکس یادگاری هستند.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

4 − 1 =