سوگواره فاطمی به میزبانی دختران فانوس

گروه فرهنگی فانوس در تاریخ ۱۵ الی ۱۷ آذر ماه برای چهارمین سال متوالی در سوگواره فاطمی میزبان دختران خود بود.

تاریخ انتشار: 22:43 - جمعه 1401/10/16
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
سوگواره فاطمی به میزبانی دختران فانوس

اجرای این برنامه که توسط تیم مناسبت‌ها و همکاری سایر واحدها با دعوت از مداحان و شاعران آیینی برگزار شد، شامل برنامه‌هایی همچون خوانش، نمایش رادیویی و.. بود. اما فانوسی‌ها رزق هر ساله‌شان را در سوگواره فاطمی می‌گیرند. بعد از برپایی سوگواره در سال ۱۳۹۸ با محوریت مسئله نفاق، با شیوع ویروس کرونا و ایام قرنطینه نه تنها فعالیت فانوس متوقف نشد بلکه از دل این تهدید فرصتی ساخته شد و با تعریف روندها و رویکردهای جدید، فعالیتشان ادامه پیدا کرد.

هر چند در دوران کرونا کمرنگ‌تر بود ولی شروع مجدد فعالیت‌های جاری و روند گروه بعد از روزهای سخت کرونا، با سوگواره فاطمی سال ۱۳۹۹ و ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بود که پس از برپایی سوگواره با محوریت مسئله حقوق زن در اسلام، سلسله نشست‌های هفتگی لحظه‌های ناب بعدازظهر چهارشنبه‌های هرهفته بدون تعطیلات کرونایی همچون سابق برگزار شد.

در سوگواره ۱۴۰۰ که با محوریت ایمن ماندن از غربال آخرالزمان برپا شد، خبر ثبت‌نام و برگزاری مجدد بزرگ‌ترین اردوی دخترانه کشور با ۲۰ دستگاه اتوبوس به مقصد مشهد مقدس مرحمی شد بر دلتنگی دوساله دختران فانوسی.

ضمنا حجت‌الاسلام محمد داستانپور، مدیر و موسس بزرگ‌ترین گروه دخترانه کشور در سوگواره امسال که با محوریت ولایت امیرالمومنین برگزار شد، از راه‌اندازی کاروان کربلای معلی در ماه شعبان یا رمضان خبر داد. او اردوی کربلا را راهبرد و پمپاژ‌کننده انگیزه برای پیشبرد چشم‌انداز و تقویت فعالیت‌های فانوس می‌داند. این چشم‌انداز و فعالیت‌ها در جهت سرمایه‌گذاری در تربیت مربیان موثر، حضور موثرتر بین نسل نوجوان و جوان به‌خصوص در مدارس، تربیت مبلغ نوجوان و… است.

 

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

5 × سه =