«در آغوش درخت» می‌خواهد با خانواده به اجتماع و سیاست برسد

در آغوش درخت فیلم ایرانی به کارگردانی و نویسندگی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب و محصول ۱۴۰۱ است.

تاریخ انتشار: 16:15 - چهارشنبه 1402/07/19
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
«در آغوش درخت» می‌خواهد با خانواده به اجتماع و سیاست برسد

به گزارش اصفهان زیبا؛ در آغوش درخت فیلم ایرانی به کارگردانی و نویسندگی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب و محصول ۱۴۰۱ است.

این فیلم در بهمن ۱۴۰۱ در چهل‌و‌یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد‌ و حال ازجمله آثاری است که در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمده است.

بابک لطفی خواجه‌پاشا، کارگردان این فیلم گفت: خانواده موضوعی ا‌ست که باید اهمیت ویژه در جامعه ما پیدا کند و این موضوع همواره دغدغه من بوده است. ما می‌توانیم از خانواده به اجتماع و سیاست برسیم و باید روی مسئله طلاق که رشد فراوانی در کشورمان دارد و بر روحیه کودکان مؤثر است، کار کنیم و فیلم بسازیم.

او تصریح کرد: به این معتقد هستم که «در آغوش درخت» فیلمی در قالب تکریم پدر و مادر و خانواده است؛ چیزی که همه دنیا دارند و روزی از آن محروم می‌شوند؛ درحالی‌که بسیار اهمیت دارد.

اصلی‌ترین کاراکتر در آغوش درخت، طاها ۱۱ساله با بازی اهورا لطفی است که علاقه زیادی به برادر پنج‌ساله‌اش آلیسان با بازی رایان لطفی دارد و نمی‌خواهد اجازه دهد در تمرین دوری برادرش آسیب ببیند و اوست که فیلم را به مرزهای زیبایی و سادگی هدایت می‌کند و کارگردان سعی می‌کند با ایجاد فضای شاعرانه حال او را توصیف کند.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پنج × دو =