تلفیق ژانر ورزشی و کمدی در داستانی کوتاه برای کودک

کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» که از سال 88 وارد سینمای ایران شده و فیلم حرفه‌ای‌اش را 1400 ساخته است، می‌گوید: این فیلم کمدی با محتوای کودک و با موضوع ورزش تولید شده است.

تاریخ انتشار: 15:42 - پنجشنبه 1402/07/20
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
تلفیق ژانر ورزشی و کمدی در داستانی کوتاه برای کودک

به گزارش اصفهان زیبا؛ کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» که از سال 88 وارد سینمای ایران شده و فیلم حرفه‌ای‌اش را 1400 ساخته است، می‌گوید: این فیلم کمدی با محتوای کودک و با موضوع ورزش تولید شده است. در این فیلم پسری علاقه‌مند به ورزش است که یک رقیب دارد.

محمدرضا حسنی رنجبر با اشاره به اینکه این فیلم یک ماه طول کشیده و 12 جلسه فیلمبرداری شده است، افزود: از بین 189 فیلم کوتاه 12 فیلم در سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان انتخاب شد که یکی از آن‌ها فیلم من بود.

کارگردان این فیلم با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان به خوبی برگزار شد، خاطر نشان کرد: مسئله ای که در این جشنواره وجود داشت این بود که سالن اکران فیلم‌های کوتاه برای کارگردانان مشخص نشده بود و ما را دچار سردرگمی کرد.

حسنی رنجبر، ضمن خدا قوت به همه عوامل جشنواره گفت: متأسفانه برخی از مسئولان به سینمای کودک و نوجوان اهمیتی نمی‌دهند و اگر فیلمی فروش کمی داشته باشد خیلی زود از روی پرده کنار می‌رود.

به گفته این کارگردان، جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان تنها رویدادی است که به سینمای کودک و نوجوان اهمیت می‌دهد.

حسنی رنجبر با تأکید بر اینکه مسئولان فارابی باید تلاش کنند تا به سینمای کودک و نوجوان اهمیت داده شود، خاطرنشان کرد: علاقه مند هستم که سینمای کودک و نوجوان رونق بگیرد؛ چراکه بچه‌ها دنیای متفاوتی نسبت به بزرگ‌ترها دارند و دوست دارند فیلم‌هایی با محتوا و مضمون سنی آن‌ها تولید شود.

لازم به ذکر است، فیلم کوتاه «پارادوپینگ» به کارگردانی محمدرضا حسنی رنجبر و نویسندگی رضا فهیمی در مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان کینولاب لهستان راه یافت.

برچسب‌های خبر
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

5 × 3 =