بررسی عملکرد سپاهانی‌ها در مقابل مس رفسنجان:

سپاهان با شکست ساکت، نیکفر شد

سپاهان بعد از پشت‌سرگذاشتن چند روز پرخبر و انجام تغییرات مدیریتی در اولین‌بازی بدون محمدرضا ساکت در این فصل و با حضور نیکفر به‌عنوان مدیرعامل به دیدار مس رفسنجانی رفت که یک ساکت دیگر به نام الهامی را روی نیمکت خودش داشت.

تاریخ انتشار: 09:46 - دوشنبه 1402/09/20
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه
سپاهان با شکست ساکت، نیکفر شد

به گزارش اصفهان زیبا؛ سپاهان بعد از پشت‌سرگذاشتن چند روز پرخبر و انجام تغییرات مدیریتی در اولین‌بازی بدون محمدرضا ساکت در این فصل و با حضور نیکفر به‌عنوان مدیرعامل به دیدار مس رفسنجانی رفت که یک ساکت دیگر به نام الهامی را روی نیمکت خودش داشت.

البته هرچند شرایط بازی در نیمه اول به نفع سپاهان رقم نخورد، در نیمه دوم روند مسابقه عوض شد و شاگردان ساکت چهار گل از تیم مورایس دریافت کردند تا سپاهان با یک بازی کمتر نسبت به استقلال به یک‌قدمی صدر جدول برسد.

سپاهان بعد از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرصت مناسبی در رقابت‌های لیگ برتر پیدا کرد تا با جبران چهار امتیاز ازدست‌رفته بتواند دوباره به‌عنوان تیم صدرنشین لیگ شانس قهرمانی در نیم‌فصل را پیدا کند و البته باید نیم‌نگاهی هم به مرحله حذفی آسیا داشته باشد.‌

دست پر مورایس روی نیمکت به او اجازه هر ریسکی را می‌دهد و سپاهان با وجود مشکلات فراوان ابتدای فصل، امروز تیمی قابل‌اعتماد است.

پیام نیازمند ۸ از ۱۰: خیلی بهتر بود که برتری پرگل سپاهان با ثبت کلین‌شیت پیام نیازمند به پایان می‌رسید؛ اما یک پنالتی عجیب در دقایق پایانی و شناخت کاپیتان سابق سپاهان از پنالتی‌گیری نیازمند باعث شد دروازه بسته سپاهان باز شود.

بااین‌حال نیازمند بعد از شب ناموفقی که در مقابل الاتحاد پشت سر گذاشت، در برابر مس دوباره به مسیر اصلی خودش بازگشت.

محمد دانشگر ۸ از ۱۰: شاید هیچ فوتبالیستی دوست نداشته باشد که به جای محمد دانشگر با این همه تغییر در پست بازیکن کناری خودش روبه‌رو شود؛ اما دانشگر هفته‌هاست با این شرایط روبه‌رو بوده و بااین‌حال عملکردی کم‌اشتباه در خط دفاعی تیمش داشته است؛ البته روی گل مس هم تقصیری متوجه او نبود.

محمد قربانی ۷ از ۱۰: اگر ثبات خط دفاعی سپاهان در این فصل دچار مشکل نشده بود، بدون شک حضور محمد قربانی در پست هافبک دفاعی شرایط بهتری برای او ایجاد می‌کرد؛ ولی قربانی در روزی کم‌فشار بی‌تجربگی کرد و در گوشه محوطه جریمه فضا را برای سوت پنالتی داور فراهم کرد تا نکته‌ای منفی در کارنامه او ثبت شود.

رامین رضاییان ۹/۵ از ۱۰: گل رضاییان در مقابل مس آن‌قدر مهم بود که بنا بر اعتراف مورایس اگر آن ضربه ایستگاهی به گل تبدیل نمی‌شد، شاید سپاهان نمی‌توانست در ادامه به این راحتی قفل دروازه حریف را باز کند؛ ولی رضاییان مثل همیشه از هنر خودش استفاده و به زیباترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کرد؛ البته روی گل سوم تیمش هم تأثیرگذار بود تا بهترین بازیکن سپاهان در این بازی باشد.

میلاد زکیپور ۸ از ۱۰: هرچند مسی‌ها در خط حمله تیمی خطرناک نبودند و لوسیانو پریرا هم زور کافی برای آزار خط دفاعی سپاهان نداشت، طراحی حمله‌های مس از سمت زکی‌پور انجام ‌شد و او به‌خوبی توانست حمله‌های حریف را مدیریت کند.

برایان دابو ۷/۵ از ۱۰: مهم‌ترین صحنه بازی سپاهان و مس زمانی رقم خورد که دابو خطای منجر به گل رضاییان در پشت محوطه جریمه را از حریف گرفت؛ البته دابو در بقیه دقایق بازی هم زیاد دوید، اما هنوز نتوانسته است خودش را به ترکیب تیم تحمیل کند.

محمد کریمی ۸ از ۱۰: فصل گذشته در کنار جلال‌الدین علی محمدی بازی می‌کرد و این بار در مقابل دوست خودش قرار گرفت و همین موضوع باعث شد میانه میدان دو تیم تبدیل به محلی برای جنگ فیزیکی شود. کریمی هرچند برخلاف رقیب خودش گلی نزد، به‌خوبی خط هافبک تیمش را مدیریت کرد.

رضا شکاری ۸ از ۱۰: بازگشت دوباره شکاری و طی‌شدن دوران مصدومیت بدون شک یک خبر خوب برای مورایس است. شکاری با زدن گل دوم خیلی زود تأثیرگذاری خودش در این بازی را نشان داد تا اثبات کند ارزش آن هزینه ابتدای فصل را داشته است.

کاوه رضایی ۸ از ۱۰: عملکرد رضا اسدی و حسین نژاد در این فصل آن‌قدر خوب بود که فرصتی برای بازی کاوه رضایی ایجاد نشد؛ اما خستگی بازی الاتحاد این فرصت را به کاوه داد تا در ترکیب فیکس سپاهان به میدان برود.

او در این بازی دوندگی زیادی داشت و با ارسال پاس گل دوم برای رضا شکاری جواب اعتماد مورایس را داد.

فرشاد احمدزاده ۷/۵ از ۱۰: با حضور دوباره شکاری در ترکیب سپاهان جای بازی احمدزاده عوض شد؛ البته غیبت خط آتش سپاهان هم دلیلی بود تا فرشاد آن‌چنان در چشم نباشد؛ بااین‌حال او دونده و پرتلاش ظاهر شد.

عیسی آلکثیر ۷ از ۱۰: هنوز در حال‌وهوای پرسپولیس به‌سر می‌برد و نتوانسته است با شرایط سپاهان خودش را وفق دهد؛ ضمن اینکه حضور اسدی و مغانلو روی نیمکت هم ترسی همیشگی برای عیسی به‌همراه دارد و همین موضوع باعث شد او روز موفقی نداشته باشد و درنهایت هم تعویض او جان تازه‌ای به خط حمله سپاهان بخشید.

برچسب‌های خبر
اخبار مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

10 + 6 =