نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:در رابطه باحل مسایل مردم هیچگونه کوتاهی نباید صورت گیردو بنده در این راه کوتاهی نخواهم کرد.حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در شورای اداری درسالن دانشگاه پیام نور اردستان افزود: به عنوان نماینده مردم کارهای شهرستان را با جدیت در مرکز و استان پیگیری می کنم و با مسوولان عالی نظام نشست برگزار کرده، در راستای حل مشکل های موجود گام بر خواهیم داشت.
او با بیان اینکه وضعیت عمومی بهداشت وسلامت شهرستان نسبت به دوسال گذشته بهتر شده تصریح کرد: روند کارها به قبل از بیماری کرونا باز گشته نباید سستی و خمودگی دربین کادر اداری وجود داشته باشد. نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هرچند مشکل اقتصادی و معیشت مردم موضوع جدی است و این روزها در صدر کارها قرار دارد ولی موضوع فرهنگی باید مورد توجه قرار گرفته دستگاه های فرهنگی بایک عزم جدی مسایل پیرامونی را مدیریت کنند. حجت الاسلام طباطبایی نژاد با اشاره اینکه این دولت مسوولیت بیشتری به جهاد کشاورزی واگذار کرده اظهار کرد: با توجه به حذف ارز ترجیحی و محول شدن بخشی از مسوولیت اداره صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی باید دستگاه ها با آن همکاری بیشتری کنند و در رابطه با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به مرغداران ودامداران همکاری تنگاتنگ داشته باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. او بابیان اینکه همه اداره ها خودرا درقبال مسایل مردم مسوول بدانند گفت: به استعلام های بانکی توجه داشته باشند وپاسخ ها را سریع بدهند تا در تولید مرغ وگوشت وقفه ایجاد نشود و نقدینگی برای تولید کننده پرداخت شود.
33نامه از نیازهای شهرستان برای ارایه به رییس جمهور در سفر به استان آماده شده است
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به سفر روزهای آینده رییس جمهور به استان ۳۳ نامه از نیاز های شهرستان آماده شده که به ایشان تحویل داده خواهد شد و باید از این فرصت در راستای حل مشکل شهرستان استفاده کرد.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: با پیگیری ها وتلاش های زیاد برخی از بودجه ها برای طرح ها از مرکز گرفته می شود ولی باتاسف در شهرستان به مانع برخورد کرده گیر می کند مانند اعتباری که برای مسجدها گرفته شده، تفاهمنامه بین اداره اوقاف و امور خیریه و راه و شهرسازی امضا نمی شود که با پیگیری ها این کار انجام شد و کوتاهی در بعضی قسمت ها دیده می شود. او اضافه کرد: استخر شنای اردستان برای باز سازی از سال ۹۷ تعطیل شده بود که با پیگیری اعتباری برای آن گذاشته و سقف عوض شد ولی قسمت کاشی کاری ها نیاز به مرمت داشت.



