محمدرضا قربانی در این بازدید با تقدیر از تلاشهای انجامشده در اداره بهزیستی گفت: باید توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف یکی از اهداف مهم بهزیستی باشد؛ در همین راستا استفاده بهینه از امکانات و ظرفیتهای موجود بهخصوص توسعه مشاغل خانگی اهمیت ویژهای دارد. او افزود: ضرورت دارد این توانمندیها در شهرستان بهصورت دائمی برگزار شود؛ چراکه ظرفیتی برای ارائه و معرفی توانمندیها و دستاوردهای مددجویان در جامعه میشود و کمک میکند مددجویان بهتدریج از چرخه حمایت بهزیستی خارج شوند و پذیرش اجتماعی آنها در جامعه نیز تسهیل شود. نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به استعدادهای نهفته در مددجویان گفت: باید به این عزیزان اهمیت داده شود تا این استعدادها را به مرحله ظهور برسانند و فروش این محصولات انگیزهای برای این افراد شود تا تلاش خود را برای توانمندسازی چند برابر کنند. گفتنی است، فرماندار شهرستان در ادامه از مرکز توانبخشی باران در شهر دولتآباد بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان این مرکز در جریان اقدامات و خدمات آن قرار گرفت.
توانمندسازی و اشتغال یکی از اهداف مهم بهزیستی
فرماندار شهرستان برخوار با حضور در اداره بهزیستی از نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی بازدید کرد.
-
اصفهان زیبا
اصفهان زیبا



