اکنون فصل طلایی پاسخ‌گویی و عمل به وعده‌ها و تعهدهایی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زنجیره افتتاح از پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود؛ چون فصل پاسخ‌گویی و عمل به وعده‌ها و تعهدهایی است که شهردار به شورا و شورا به مردم ‌داده است.

تاریخ انتشار: 13:02 - دوشنبه 1403/02/10
مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
اکنون فصل طلایی پاسخ‌گویی و عمل به وعده‌ها و تعهدهایی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است

به گزارش اصفهان زیبا؛ سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زنجیره افتتاح از پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود؛ چون فصل پاسخ‌گویی و عمل به وعده‌ها و تعهدهایی است که شهردار به شورا و شورا به مردم ‌داده است. علی صالحی نطق خود را در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان این‌گونه بیان کرد:

In the name of the only merciful Lord and preserver of the persecuted people. This is a short but heartfelt message from a former student activist and current member of the city parliament of Isfahan metropolis in Iran to freedom-loving students, defenders of humanity and exhausted of long and hard crimes against the oppressed children and women of Gaza.
We respect your right to protest and freedom of speech as the basic right for academic assemblies and we expect international associations to handle this intense suppression of your basic rights, as, silence in the face of the tragedy in the US universities means a great shame for any international assemblies.
We honor your humanity and nobleness and we are proud of your heroic and tall spirit. Know that we are attentively following your great effort and achievement and we will be aside you with all our strength until the goals is achieved.
Hoping for great days without war and contravention of the rights of nations, blessing humanity and the emergence of a worldwide revisionist and rescuer of the humanity next to Jesus Christ.

به نام یگانه پروردگار مهربان و حامی مظلومان

این پیامی است کوتاه، اما از صمیم قلب از یک فعال دانشجویی سابق و عضو کنونی پارلمان شهری کلان‌شهر اصفهان در کشور ایران به دانشجویان آزادی‌خواه، مدافع انسانیت و خسته از جنایت‌های سخت و طولانی علیه کودکان و زنان مظلوم غزه… .

ما حق اعتراض و آزادی بیان شما را حداقلی‌ترین حق برای محافل آکادمـیک مــی‌دانـیــم و از مـجـامـع بین‌المللی در برابر این سرکوب شدید شما در برابر حقوق اولیه انتظار رسیدگی داریم؛ چون سکوت در برابر فاجعه در دانشگاه‌های ایالات‌متحده به معنای ننگ بزرگ برای همه نهادهای بین‌المللی است. انسانیت و شرافت شما را می‌ستاییم و به روح قهرمان و بلند شما افتخار می‌کنیم. بدانید که با دقت پیگیر تلاش و دستاورد بزرگ شما هستیم و با همه وجود و توان تا حصول نتیجه در کنارتان خواهیم بود. به امید روزهایی خوب بدون جنگ و تجاوز به حقوق ملت‌ها، تکریم انسانیت و ظهور مصلح جهانی و منجی بشریت در کنار حضرت عیسی‌بن‌مریم.

۹۹۷ روز از دوره خدمت شورای ششم گذشته و نصفی از همین میزان تا پایان دوره فرصت باقی است. برخلاف برخی که عجولانه به استقبال پایان می‌روند، معتقدم در مهم‌ترین دوره از فعالیت شورای ششم هستیم که ازنظر فرصت کافی برای تصمیم‌ها و اقدامات مهم کافی به‌نظر می‌رسد. اشراف بر مسائل، عبور از دوره لازم برای هماهنگی میان اعضا و شهرداری، فراهم‌شدن مسیرهای اجرایی بر اساس برنامه‌های راهبردی طراحی‌شده و تطبیق‌یافتن نیازها و اولویت‌ها جزو ویژگی‌های این زمان است که باید آن را غنیمت شمرد و کمر همت را بیش‌ازپیش بست.

امسال سال سرعت و سال طلایی به‌ثمرنشستن و چیدن میوه‌هایی است که در این سه سال چیده نشده و امسال باید موعد رسیدن باشد و زنجیره افتتاح از پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود؛ چون فصل پاسخ‌گویی و عمل به وعده‌ها و تعهدهایی است که شهردار به شورا و شورا به مردم ‌داده است. انتظار داریم با نصب روزشمار بر تعهدها‌ به‌صورت علنی و برقراری منظم و جدی جلسه‌های هفتگی کنترل پروژه بتوانیم سال طلایی را با خدمت همکاران شهرداری با بهترین و والاترین دستاوردها که رضایت الهی و مردم عزیز در آن باشد و شرمنده مردم نباشیم، به بهترین نحو اجرا کنیم.

نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی»

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد.

صالحی در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات جلسه علنی اظهار کرد: این جلسه مصادف با نهم اردیبهشت، روز ملی شوراهای شهر و روستا و بیست‌وپنجمین سالگرد آغازبه‌کار شوراهای شهر و روستا در کشور از ۱۳۷۸ تا کنون بود که به این مناسبت در خدمت استاندار اصفهان، فرماندار و رئیس شورای اسلامی استان بودیم. او افزود: جلسه خوبی به جهت تقویت تعامل‌ها میان شوراها و مدیریت استان برگزار شد.

امیدواریم بهانه‌ای برای توسعه همکاری و هم‌افزایی به نفع مردم شهر و روستا در استان اصفهان باشد. سخن‌گوی شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه، لایحه‌ای در رابطه با «چشمه‌های نورانی» برای مشارکت با مردم و برخی مجموعه‌های فرهنگی‌مذهبی به‌منظور توسعه این مراکز داشتیم که با قید تأکیدها و اصلاحات لایحه به تصویب رسید.

صالحی ادامه داد: دستور بعدی لایحه مربوط به قرارداد شهرداری با بانک شهر به جهت تعامل‌های مالی دو طرف، تسویه بدهی و دریافت مجدد وام و اوراق مشارکت بود که با توجه به توضیح‌های مطرح‌شده و به‌رغم آنکه بیش از دو ماه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورا موردبررسی قرار گرفته بود، مقرر شد دقیق‌تر بررسی و در جلسه آتی در صحن علنی مطرح شود.

او ادامه داد: لایحه آزادسازی یک گلوگاه در محله عاشق‌آباد منطقه ۱۲ دستورکار بعدی بود که به تصویب رسید؛ همچنین دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد. به این بهانه، روز معلم و استاد را به همه عزیزان از این دو قشر تبریک عرض می‌کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

- دیدگاه شما، پس از تایید سردبیر در پایگاه خبری اصفهان زیبا منتشر خواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد‌شد
- دیدگاه‌هایی که به غیر از زبان‌فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد‌شد

پانزده + پانزده =